گوناگون

اخطار کوچک‌زاده به طرح مطهری درباره سؤال از رئیس‌جمهور

پارسینه: نماینده مردم تهران نسبت به طرح جدید علی مطهری برای تغییر نحوه بررسی سؤال از رئیس جمهور واکنش نشان داد.


خبرگزاری فارس: اخطار کوچک‌زاده به طرح مطهری درباره سؤال از رئیس‌جمهور

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی در جریان بررسی دوفوریت طرح اصلاح ماده ۱۹۷ آئین‌نامه داخلی مجلس با بیان اینکه زمانی که وضو واجب است، ۲ بار تا ۱۰۰ بار تیمم کفایت از یک بار وضوع گرفتن نمی‌کند، اظهار داشت: در اصل هشتاد و نهم قانون اساسی لازمه استیضاح رئیس‌جمهور را اکثریت دو سوم نمایندگان برشمرده و ما در طرح مذکور گفته‌ایم که اگر نصف نمایندگان قانع نشوند، رئیس‌جمهور استیضاح می‌شود.

وی افزود: لذا این موضوع شبیه همان چند بار تیمم به جای یک وضو است که کفایت نمی‌کند بنابراین طرح چنین مسئله‌ای موضوعیت ندارد.

در بین صحبت‌های کوچک‌زاده، تعدادی از ‌نمایندگان در مخالفت با صحبت‌های وی ‌دو دو ‌کردند که به همین دلیل کوچک‌زاده ‌خطاب به محمدرضا باهنر ‌گفت: ‌شما ‌به نمایندگانی که ادب را رعایت نمی‌کنند و وسط حرف من می‌پرند، بگویید که این کار را نکنند.

‌باهنر نیز از نمایندگان خواست میان صحبت‌های کوچک‌زاده "دو دو" نکنند.

در ادامه نماینده تهران اظهار داشت: اگر ‌برخی نمایندگان ‌‌از ‌موضع رییس‌دفتر رییس‌جمهور در مورد مکتب ایرانی قانع نمی‌شوند، آیا می‌توان به این دلیل سؤال از رئیس جمهور را به قوه قضاییه فرستاد؟ اصلا این موضوع چه ربطی به ‌‌رییس‌جمهور دارد؟

ارسال نظر

  • سجاد

    هر چی می خواین بگین ولی به خدا مجلس بامزه ای داریم!!

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد