گوناگون

ناجا: منعي درباره استفاده از کروات نداريم

خبرگزاري آريا نوشت:

معاون اجتماعي نيروي انتظامي گفت: ناجا به مسائل و حريم شخصي افراد کاري ندارد.
به گزارش خبرگزاري آريا ، سردار بهمن کارگر با حضور در برنامه تلويزيوني صبح به خير ايران به مناسبت روز قانون حجاب و عفاف به موضوع استفاده از کروات اشاره کرد و با رد برخي مطالب رسانه ها در اين خصوص افزود: ناجا درباره استفاده افراد از کروات منعي ندارد اما با اين که مؤسسه و يا سازماني کارکنانش را مجبور به استفاده از کروات کند و يا از کارکنان زن بخواهد آرايش کنند، برخورد مي کنيم.
وي گفت: ما به نوع لباس پوشيدن افراد کاري نداريم ولي بايد لباسي بپوشند که در آن حداقل عفاف و حجاب رعايت شود.
معاون اجتماعي نيروي انتظامي به قانون حجاب و عفاف اشاره کرد و افزود: راهکارهاي اين قانون از سال 84 در شوراي عالي انقلاب فرهنگي به تصويب رسيد که در آن 26 دستگاه مسئوليت دارند.
سردار کارگر گفت: از 26 دستگاه مسئول در اين خصوص، 24 دستگاه مسئوليت ايجابي و دو دستگاه يعني نيروي انتظامي و قوه قضاييه وظايف سلبي دارند.
وي افزود: ناجا سالانه ميلياردها تومان در زمينه قانون عفاف و حجاب از جمله ساخت مستندات و فيلم و سريال هزينه مي کند.
سردار کارگر گفت: قانون عفاف و حجاب فقط به بانوان مربوط نمي شود و مردان را هم در بر مي گيرد.
وي تاکيد کرد: وضع حجاب و عفاف روز به روز در کشور بهتر شده است.
معاون اجتماعي نيروي انتظامي افزود: 90 درصد افرادي که در خيابان ها تذکر داده مي شود به مراکز پليس امنيت اخلاقي هدايت نمي شوند و تنها 10 درصد آنان به اين مراکز ارجاع داده مي شوند و از اين 10 درصد نيز تعداد بسيار کمي به مراجع قضايي معرفي مي شوند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد