گوناگون

تشکر احمدی‌نژاد از خدمات سپاه

پارسینه: وی تاکید کرد: ناب‌ترین اندیشه‌ها اگر نتواند در عمل جلوه‌هایی از آرمان‌های الهی و انسانی متجلی کند دوام نخواهد آورد.

رئیس جمهور از خدمات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه در عرصه سازندگی تجلیل کرد.

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان در دهمین همایش فرماندهان و مدیران قرارداد سازندگی خاتم‌الانبیا‌ء که عصر امروز برگزار شد ضمن تشکر از خدمات سپاه پاسداران در عرصه سازندگی این اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم را ارزشمند، ماندگار و تاثیرگذار توصیف کرد و گفت: انصاف این است که در دوره سازندگی روحیه انقلابی و روحیه دفاع مقدسی و عزم و اراده مومنانه می‌تواند فضای کشور، ادبیات ساختن و استاندارهای طراحی عمران و آبادی و متحول کند که بخش اصلی این اتفاق به دست مجموعه شما عزیزان درقرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء افتاد.

احمدی‌نژاد گفت: ما حامل پیام الهی و جهانی هستیم و حقانیت یک پیام این است که بتواند در زندگی مردم پیشرفت، رفاه و اعتدال ایجاد کرد.

وی تاکید کرد: ناب‌ترین اندیشه‌ها اگر نتواند در عمل جلوه‌هایی از آرمان‌های الهی و انسانی متجلی کند دوام نخواهد آورد.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه ما معتقدیم اندیشه انقلاب و اسلام ناب تنها می‌‌تواند همه بشریت را به سعادت برساند، افزود: این اندیشه باید در عمل نشان دهد که می‌تواند بخش‌های زندگی اجتماعی را بهتر انسانی‌تر و متعالی‌تر اداره کرد.

مشروح سخنرانی رئیس جمهور متعاقبا ارسال می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد