گوناگون

شرط ضرغامی برای حضور سیاسیون در سیما

پارسینه: بیست و نهمین نشست سراسری هنرمندان، برنامه‌سازان و مدیران رسانه ملی با موضوع«اخلاق رسانه» در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

رئیس رسانه ملی در این همایش با تبیین ابعاد مختلف اخلاق در تولیدات رسانه‌ای گفت: متانت؛ ادب و اشاعه اخلاق اسلامی در تمامی ساختارهای رسانه‌ای و با هر هدف‌گذاری كه انجام می‌شود، جزء ضروریات است و رسانه ملی باید آینه‌‌ تمام نمای اخلاق اسلامی و انقلابی در كشور باشد.

ضرغامی افزود: در رسانه ملی اصل بر نشان دادن زیبایی‌ها و خوبی‌هاست و طرح هر گونه انتقاد، آسیب‌شناسی و بررسی مشكلات جامعه باید به دور از تخریب؛ سیاه‌نمایی و ایجاد التهاب در جامعه و آرامش‌بخش آحاد مردم و امیدواری نسبت به آینده باشد.

ضرغامی پرسشگری، برگزاری گفت‌وگوهای روشنگرانه و ترویج آزاداندیشی در تمام عرصه‌ها را از جمله وظایف رسانه ملی برشمرد و بر پرهیز جدی از ورود در مسائل شخصی؛ لغزش‌های فردی و رفتاری ترویج فضای شایعه، اتهام‌زنی و نسبت‌های بی‌پایه و اساس به شخصیت‌های حقیقی و حقوقی با هر گرایش و تفكر سیاسی تأكید كرد.

رئیس رسانه ملی؛ شهداء، ایثارگران و به ویژه جانبازان كشور را از جمله ذخائر ارزشمند ملی و پربركت‌ترین منابع تولیدات رسانه‌ای توصیف كرد و گفت: این عزیزان از نظر آیات و روایات؛ نشانه‌های هدایت و ستارگان درخشانی هستند كه باید همواره چون مشعلی فروزان راه صحیح رشد را برای آحاد جامعه ترسیم كنند.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد