گوناگون

یک نماینده مجلس: احمدی نژاد در استفاده از فضای استیضاح اشتباه کرد

پارسینه: دلیل اینکه این بار احمدی نژاد موفق نشد این است که جامعه به عقلانیتی رسیده تا بتواند شرایط واقعی را با موقعیت‌هایی که تنها برای آلوده کردن فضا به وجود می آید، از هم تمیز بدهد.

پارسینه - گروه سیاسی، نماینده مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتباه رییس جمهور این بود که قصد داشت از فضای استیضاح برای مطرح کردن مسائل مد نظر خود استفاده کند اما این بار موفق نشد.

اسماعیل جلیلی در گفت وگو با پارسینه افزود: در جلسه استیضاح شرایط جدیدی را در حوزه سیاسی شاهد بودیم که گفتمان بین دو روش افشاگرانه و استدلال به نمایش گذاشته شد اما از آن نمی توان برداشت شخصی کرد.
وی افزود: روشی که رییس جمهور در جلسه استیضاح وزیر کار پیش گرفت به نیت تاثیر گذاری بر مجلس و جامعه بود که البته نتیجه ای معکوس به همراه داشت.
جلیلی ادامه داد: طبیعت نظام های مردمسالار این است که مجلس و دولت هر کدام به فراخور جایگاه خود وارد بحث هایی می شوند و باید گفت در این مورد خاص موضوع به هیچ وجه تقابل دو قوه نبود اما اشتباه رییس جمهور این بود که فضای استیضاح را زمینه ای برای طرح مسائل خود دید.

جلیلی ادامه داد: دلیل عدم موفقیت احمدی نژاد این است که جامعه به عقلانیتی رسیده است که بتواند شرایط واقعی را با موقعیت‌هایی که تنها برای آلوده کردن فضا به وجود می آید، از هم تمیز بدهد.
وی گفت: احمدی نژاد از روش افشاگرانه استفاده کرد اما در مقابل، موضع لاریجانی بازتاب تفکر اکثریت مجلس بود هر چند ممکن است جمع بندی این اتفاقات در افکار عمومی اثر مثبتی به جای نگذارد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد