گوناگون

امام جمعه اردبیل: آقای رییسی به ریاست جمهوری برای ریاست نیامدند؛ تعجب می کنم برخی‌ها چطور حریصانه وارد این عرصه می‌شوند

امام جمعه اردبیل: آقای رییسی به ریاست جمهوری برای ریاست نیامدند؛ تعجب می کنم برخی‌ها چطور حریصانه وارد این عرصه می‌شوند

امام جمعه اردبیل گفت: آقای رییسی به ریاست جمهوری به خاطر ریاست جمهوری نیامدند بلکه به نیت خدمت و اقتدار نظام و اعتلای کشور وارد عرصه شدند.

پارسینه: آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیات دولت، به همراه برخی از مسئولان استانی با حضور در دفتر این نماینده، دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

عاملی در این دیدار با تاکید بر لزوم تدوین عملکردهای ابراهیم رییسی اظهار کرد: دشمنان ایران و انقلاب نمی‌خواستند ایشان موفق بشوند و در کارآمدی دولت ایشان شبهاتی را مطرح می‌کردند و این در حالی بود که ایشان اصلاحات اقتصادی را از زیرساخت‌ها شروع کردند.

وی افزود: شهید رییسی در یک اقدام تحسین برانگیز دست روی موتور محرک‌های تورم گذاشتند و این حرکت درستی بود و جزو ضرورت‌های کشور است ، وی مسیر صحیحی را انتخاب کرده بود و اقدامات هم خوب پیش می‌رفت اما مشیت خداوند بر تمام‌ برنامه‌ها و اراده‌ها حاکم‌ است.

امام جمعه اردبیل اضافه کرد: درست است که سیاست حضرت آقا دفاع از کارآمدی تمام دولت‌ها می‌باشد ولی در خصوص آقای رئیسی علاوه بر اینکه از کارآمدی ایشان دفاع می‌کردند از عملکرد ایشان تجلیل هم می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل خاطرنشان کرد: اعتقاد آقای رییسی نه لزوم تبعیت سیاسی از مقام معظم رهبری بلکه لزوم تبعیت شرعی از حضرت آقا بود ، یعنی تخطی از منویات ایشان را برای خود گناه می‌دانستند و یکی از رموز موفقیت آقای رئیسی همین بود.

امام جمعه اردبیل گفت: امیدواریم عملکردهای آیت‌الله رییسی به خوبی تدوین شود، خود آن بزرگوار هم چنین فکری داشت ، گاهی سوالاتی را برای دانش‌آموزان مطرح می‌کرد و به طریقی می‌خواست جوان‌ها را متوجه اقدامات نفیس نظام نماید تا تفاوت‌ها را ببینند.

وی ادامه داد: برخی‌ها که وارد ریاست می‌شوند گاهی معلوم می‌شود که مسئولیت‌ها مطلوب به ذات آن‌ها بوده است ولی آقای رییسی به ریاست جمهوری به خاطر ریاست جمهوری نیامدند بلکه به نیت خدمت و اقتدار نظام و اعتلای کشور وارد شدند، آقای رییسی عطش اینکه در ریاست قرار بگیرند را نداشتند.

عاملی در پایان گفت: بعضی‌ها می‌گویند ما این پست را بگیریم “بلغ ما بلغ” “کائناً ما کان”؛ بنده با توجه به سنگینی کار ریاست جمهوری تعجب می‌کنم که برخی‌ها چطور حریصانه وارد این عرصه می‌شوند، حیثیت نظام و سرنوشت ملت و کشور در اینجا مطرح است ، این‌ها چطور می‌خواهند زیر این بار سنگین بروند یا باید اخلاص استثنایی داشته باشند یا خدای نکرده هوا و هوس جانانه داشته باشند!

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار