گوناگون

جدول برنامه های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در صداوسیما

جدول برنامه های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در صداوسیما

مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوی برگزار شد. بر اساس این قرعه کشی نخستین مناظره دوشنبه ـ ۲۸ خرداد ماه ـ ساعت ۲۰ تا ۲۴ پخش خواهد شد.

به گزارش ایسنا، آیین قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی ۶ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور نمایندگان نامزدهای انتخاباتی در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

طی این قرعه‌کشی تقویم و جزئیات زمان پخش مناظره‌ها، میزگردها، گفت‌وگوی ویژه خبری، مستندها و دیگر برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری مشخص شد.

در این مراسم، پیمان جبلی (رییس سازمان صدا وسیما)، محمدعلی صائب (معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات صداوسیما) و محسن برمهانی (معاون سیما) به نمایندگی از رسانه ملی حضور داشتند.

رئیس و دبیر ستاد انتخابات کشور، نماینده شورای نگهبان و شورای نظارت بر صدا و سیما، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان نامزدهای احراز صلاحیت شده از دیگر حاضران در مراسم بودند.

بر اساس این قرعه کشی شماره یک به مصطفی پورمحمدی تعلق گرفت.

دومین کاندیدا مسعود پزشکیان بود که شماره ۲ را به خود اختصاص داد.

گوی سوم این قرعه کشی نیز به سعید جلیلی تعلق گرفت و شماره پنج به وی اختصاص یافت.

بر اساس قرعه‌کشی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با شماره چهار در جدول قرار گرفت.

شماره سه نیز به قالیباف رسید و شماره شش به علیرضا زاکانی تعلق یافت.

در ادامه جدول برنامه های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در صداوسیما را مشاهده می کنید:

63062689

بر اساس جدول منتشرشده، پخش مناظره های انتخاباتی از یک هفته دیگر آغاز می شود. نخستین مناظره دوشنبه ـ ۲۸ خرداد ماه ـ از ساعت ۲۰ در مدت زمان چهار ساعت روی آنتن می رود.

مناظره های دوم و سوم به ترتیب پنجشنبه (۳۱ خرداد) و جمعه (اول تیر) در همین ساعت پخش خواهند شد و مناظره های چهارم و پنجم هم ۴ و ۵ تیر ماه از شبکه اول سیما پخش می شوند.

ساعت پخش تمام مناظره ها ۲۰ تا ۲۴ است و شبکه یک سیما عهده دار پخش همه آنها خواهد بود.

همچنین در نخستین روز از تبلیغات نامزدها در صداوسیما، سه نامزد ـ قاضی زاده، پزشکیان و قالیباف ـ برنامه خواهند داشت.

قاضی زاده با برنامه «با مردم» از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ در شبکه اول حاضر می شود. شبکه های دو و سه برنامه ای ندارند. شبکه خبر میزبان پزشکیان است که در گفت وگوی ویژه خبری از ساعت ۲۲ در مدت زمان ۴۵ دقیقه حضور دارد و قالیباف هم در همین شبکه خبر برنامه «صف اول» را در ساعت ۱۷ و ۳۰ خواهد داشت.

پیمان جبلی، رییس صداوسیما که یکشنبه ـ ۲۰ خردادماه ـ در نشستی با حضور خبرنگاران حاضر شده بود ضمن تاکید بر اظهاراتش در این نشست، در مراسم قرعه کشی یادآور شد: برنامه‌های در نظر گرفته شده برای نامزدها عبارت از پنج مناظره، سه میزگرد، چهار مستند تلویزیونی و رادیویی، برنامه‌های رو به دوربین برای سخن گفتن با مردم، برنامه صف اول، برنامه گفتگوی ویژه و برنامه بدون تعارف است که در شبکه های رادیو و تلویزیونی این برنامه‌ها پخش خواهد شد.

پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدها در صداوسیما از دوشنبه ـ ۲۱ خرداد ماه ـ در رسانه ملی آغاز می شود.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار