گوناگون

ارزیابی معاون جلیلی از پیشنهاد جدید ۱+۵

پارسینه: معاون رییس هیات مذاکره کننده ایران در نشست آلماتی گفت: پیشنهاد جدید گروه پنج بعلاوه یک به بعضی از دیدگاه‌های ما نزدیک است.

معاون رییس هیات مذاکره کننده ایران در نشست آلماتی گفت: پیشنهاد جدید گروه پنج بعلاوه یک به بعضی از دیدگاه‌های ما نزدیک است.

به گزارش المنار، علی باقری در گفت‌وگو با این شبکه افزود: جزئیات این پیشنهاد باید در نشست استانبول بیش از پیش مشخص شود تا نقشه راه بررسی نکات مشترک و عمل کردن بر اساس آن‌ها تعیین شود.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هم روز گذشته درباره مذاکرات هسته‌یی در آلماتی قزاقستان گفت: به نظر می‌آید که نتیجه این نشست، نتیجه مثبتی بوده است.

علی اکبر صالحی در حاشیه همایش جهانی ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد در وین گفت: جهت‌گیری مذاکرات، جهت‌گیری درستی بوده و در مسیر صحیح حرکت می‌کند.

وی گفت: ما به آینده این مذاکرات بسیار امیدواریم.

نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و گروه1+5 در پایان دور دوم مذاکرات در آلماتی توافق کردند، مذاکرات کارشناسی در استانبول برگزار و دور بعدی مذاکرات ایران و1+5 در آلماتی برگزار شود.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد