گوناگون

زیرنویس؛ رسانه فراموش شده در صداوسیما

پارسینه: خبر درگذشت هوگو چاوز، رئیس جمهور ونزوئلا ، حوالی ساعت یک و نیم بامداد امروز، توسط خبرگزاری ها و شبکه های تلویزیونی اعلام شد، خبری که همان لحظه های اول، خبر اول رسانه های جهان شد...

پارسینه-گروه سیاسی: خبر درگذشت هوگو چاوز، رئیس جمهور ونزوئلا ، حوالی ساعت یک و نیم بامداد امروز، توسط خبرگزاری ها و شبکه های تلویزیونی اعلام شد، خبری که همان لحظه های اول، خبر اول رسانه های جهان شد.

بخش های خبری صداوسیما خبر درگذشت چاوز را با تاخیری تقریبا شش ساعته در صبح روز شانزدهم اسفند اعلام کردند، در همان ساعت، شبکه یک سیما برنامه ای در حال پخش داشت ولی خبری از مخابره فوری این خبر مهم حتی در بخش زیرنویس شبکه سراسری تلویزیون نبود.

واقعیت این است که تلویزیون در کشور ما با قابلیت ها و نفوذی که دارد،هر لحظه از شبانه روز که روشن باشد، حتی اگر در حال پخش سریال ها یا فیلم های آرشیوی قدیمی باشد، یک «رسانه» یا حتی قوی ترین رسانه ممکن و موجود است و در هر لحظه از شبانه روز، میلیون ها چشم بر آن دوخته شده است،

در سالهای اخیر پخش شبانه روزی در دستور کار بسیاری از شبکه های داخلی قرار گرفته است و در این میان، شبکه اول سیما تقریبا به این مرز نزدیک شده است.

با این پیش فرض و با توجه به کثرت و اهمیت خبرهایی که بعد از پایان آخرین بخش خبری صداوسیما متولد می شوند-مثل خبر مرگ چاوز- می توان با تقویت و بازتعریف بخش «تامین برنامه» در شبکه های تلویزیونی داخلی این نقیصه را برطرف کرد.

با حضور یک تیم کوچک و حرفه ای خبری، می توان اخبار لحظه به لحظه جهان را به صورت زیرنویس در همه ساعات شبانه روز از شبکه سراسری اول سیما به مخاطبان ارائه کرد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد