گوناگون

پایتخت ۷ رسما کلید خورد+جزئیات

پایتخت 7 رسما کلید خورد+جزئیات

بازیگر نقش رحمت در سریال «پایتخت» با انتشار پستی در فضای مجازی از آغاز تولید فصل هفتم این سریال خبر داد.

به گزارش پارسینه و به نقل از ایرنا، هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در سریال «پایتخت» با انتشار تصویری از رنگینک به صورت کلمه «پایتخت ۷» در فضای مجازی نوشت: «شروع پایتخت ۷ به شیرینی رنگینکیه که بچه‌های پشت صحنه درست کردن.»

 

171226634


مدتی است که بحث سر ساخت یا عدم ساخت فصل هفتم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» مطرح بود و در نهایت پس از جلساتی که مدیران تلویزیون با سازندگان سریال پایتخت داشتند، تکلیف ساخت این سریال پرمخاطب مشخص شده است.

طبق تصمیمات گرفته شده، قرار بود نسخه سینمایی این مجموعه تلویزیونی برای پخش در نوروز ۱۴۰۳ تولید شود، تهیه‌کنندگی این نسخه سینمایی را به روال قبل الهام غفوری بر عهده خواهد داشت و سیروس مقدم آن را کارگردانی خواهد کرد. همچنین بازیگران اصلی در ترکیب حضور خواهند داشت.

همچنین بنابر تصمیمات گرفته شده فصل هفتم سریال «پایتخت» در سال ۱۴۰۳ تولید شده و در نوروز ۱۴۰۴ به پخش می‌رسد.

مهدی نقویان رئیس «سیمافیلم» پیشتر گفته بود: از طرف صداوسیما ما با عوامل «پایتخت» توافق اولیه را داشته‌ایم اما واقعاً سینمایی، سریال، ۱۵ قسمتی یا چند قسمتی هیچ‌کدام چیزی نبوده است که بر سر آن به توافق رسیده باشیم. مهم این است که رایزنی‌ها انجام شده و کار متوقف نیست.

فصل اول پایتخت در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه یک سیما و پایتخت ۶ در نوروز سال ۱۳۹۹ پخش شد. با این که تولید این سریال در طول یک دهه ادامه داشت، اما پایتخت در ایستگاه ششم متوقف ماند و در سه سال گذشته آنتن تلویزیون نوروز را بدون پایتخت سپری کرد.

فصل اول سریال ماجرای خانوادهٔ «نقی معمولی» را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرند از شیرگاه به تهران کوچ کنند؛ اما هنگام ورود به پایتخت با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار