گوناگون

ضرغامی: سریال‌سازی در سیما باید متحول شود

پارسینه: سید عزت‌الله ضرغامی با حسن اسلامی‌مهر، مدیر کل جدید آموزش و پژوهش سیما و رییس پیشین مرکز سیمافیلم دیدار و تاکید کرد: سریال‌سازی در سیما باید متحول شود.

به گزارش سينماخبر، رییس سازمان صداوسیما در دیدار با حسن اسلامی‌مهر با تشریح اولویت‌های پژوهشی در سیما گفت: خوشبختانه در طول سال‌های اخیر، معاونت سیما عملکرد قابل تحسینی در حوزه‌ی تولید مجموعه‌های نمایشی داشته و عرصه‌های جدیدی را با موفقیت پیموده است.

ضرغامی افزود: به نظر می‌رسد در شرایط فعلی، تمرکز بیشتر بر قصه‌نویسی، نگارش فیلمنامه بر اساس ذائقه‌سنجی دقیق‌تر و نیاز جامعه، استفاده بیشتر از مهارت‌های ویژه‌ی رایانه‌یی و کاهش هزینه‌های تولید ضروری است.

به گزارش واحد تولید و اطلاع‌رسانی حوزه ریاست، رییس صداوسیما ضمن تشکر از خدمات اسلامی‌مهر و با اشاره به موقعیت کم‌نظیر سیما فیلم در تولید فیلم‌های تلویزیونی و کسب جوایز ملی سینمایی برای این آثار گفت، ظرفیت امروز سیما فیلم پشتوانه‌ی ارزشمندی برای تحقق نیازهای سیماست.

در این دیدار حسن اسلامی‌مهر نیز با تشریح برنامه‌های آینده حوزه آموزش و پژوهش در سیما از تشکیل کار گروه‌های تخصصی برای ارزیابی عملکرد گذشته و طراحی سازوکارهای روزآمد برای ایجاد تحول بر اساس سیاست‌های جدید معاونت سیما در تولید برنامه‌های نمایشی خبر داد.

منبع : سینما خبر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد