گوناگون

«نه»معاون روحانی نسبت به یک باوردرباره او

پارسینه: معاون رئیس‌جمهوری و رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درباره یک باور عمومی درباره او در زمینه علاقه و توجهش به حوزه گردشگری توضیح داد.

علی‌اصغر مونسان گفت ، درباره دیدگاه خود نسبت به نمایشگاه ملی صنایع دستی به دلیل اینکه فعالان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری او را با حوزه گردشگری بیشتر می‌شناسند، با رد چنین دیدگاهی نسبت به خود اظهار داشت‌: نه اصلاً؛ اینطور نیست، همچنین درباره نمایشگاه صنایع دستی نیز فضای بسیار خوبی بود و آدم از بازدید چنین نمایشگاهی لذت می‌برد، زیرا همه این آثار هویت‌های فرهنگی کشورمان هستند.

دو سود بزرگ صنایع دستی برای مردم کشور

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: هر کسی وقتی این محصولات صنایع دستی را مشاهده می‌کند به این درک می‌رسد که چه پتانسیل‌های بزرگی در کشورمان وجود دارد. هم برای اشتغال و هم برای ایجاد درآمدزایی.

صادرات صنایع دستی ایران سرعت می‌بخشد

مونسان خاطرنشان کرد: انشاالله باید همه کمک کنیم تا کارهای خوبی که در صنایع دستی شده است رونق پیدا کند، و علی‌الخصوص در حوزه صادرات صنایع دستی؛ تا درآمدزایی بیشتری برای هنرمندان و فعالان صنایع دستی کشور حاصل شود.


منبع: تسنیم

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد