گوناگون

صفر تا صد بازی همستر؛ در نهایت سود ساعتی مهم است یا سکه های این بازی؟

صفر تا صد بازی همستر؛ در نهایت سود ساعتی مهم است یا سکه های این بازی؟

به نظر می رسد همستر کمبت آماده است تا موفقیت Notcoin را در عرصه بازی های کریپتو تکرار کند.

به گزارش پارسینه ، همستر کامبت، یک بازی جدید برای کسب درآمد در تلگرام است که قصد دارد روی بلاک چین Toncoin راه اندازی شود.بازی Hamster Kombat، به دلیل عملکرد چشمگیر خود در عرصه کریپتو بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به دنبال موفقیت سایر توکن های بازی های تلگرامی برای کسب درآمد مانند ناتکوین، همستر کمبت به سرعت به عنوان یک بازی رمزنگاری در تلگرام محبوبیت پیدا کرد. در ادامه به یکی از مهمترین سوالات این روزهای کاربران همستر می پردازیم؛ این که در نهایت سود ساعتی مهم است یا سکه های بازی؟

تشابهات همستر با Notcoin

مشابه Notcoin، همستر کامبت به کاربران امکان می دهد تا از طریق یک برنامه کوتاه مبتنی بر تلگرام، سکه کسب کنند. علاوه بر این، فرآیند بازی به سادگی باز کردن یک چت در تلگرام است.

تیم Hamster Kombat در اقدامی برای جشن گرفتن فهرست شدن خود در بازار، تصمیم گرفته است تا به جامعه خود با توکن های همستر بر اساس تعامل در زنجیره پاداش دهد.

در حالی که جزئیات این توکن هنوز تایید نشده است، تیم Hamster Kombat پیش‌بینی می‌کند که در ماه جولای، این توکن ها عرضه و لیست شوند.

سود در ساعت یا سکه های همستر است؟

ماینرهای همستر در مورد اینکه کجا باید تلاش خود را متمرکز کنند تقسیم شده اند. برخی معتقدند توکن های همستر کمبت ارزش بیشتری دارند، در حالی که برخی دیگر معتقدند سود در ساعت برای ماینرها مفیدتر است.

در یک ویدیوی TikTok، فعال عرصه کریپتو یعنی Szymanski توصیه کرد که برای ایمن تر بودن، ماینرها هر دو طرف را متعادل کنند. به قول او:

«شما می توانید سود خود را در هر ساعت با استفاده از توکن های استخراج شده خود برای خرید چیزهایی در بازار بهبود بخشید»

«به شما توصیه می کنم که سود خود را در هر ساعت خریداری کنید. این تمام چیزی است که باید بگویم. سود خود را در هر ساعت دریافت کنید و همچنان توکن های خود را حفظ نمایید»

در مصاحبه ای ، Obani Ebenezer Nwokoma متخصص رمزارز دیدگاه خود را در مورد بحث همستر کمبت به اشتراک گذاشت. « من به سادگی می گویم، زیاد و تا آخر و تا جایی که می توانید انباشته کنید.

ماینینگ روزانه و کار روزانه (کارت های ۵ میلیونی) خود را انجام دهید، و از هر تغییری که باقی مانده است برای افزایش سود در ساعت خود استفاده کنید تا از هر دو طرف ضرر نکنید.

 بنابراین فقط هر دو را انجام دهید تا غافلگیر نشوید، و این همان توصیه ای است که من به افراد می کنم».

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار