گوناگون

مرگ مربی عراقی ضربه‌ای به فوتبال آسیا

پارسینه: رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن ابراز همدردی با قربانیان حادثه تروریستی اخیر در حین یک بازی‌ فوتبال در عراق، از سران دولت این کشور خواست تا امنیت ورزشگاه‌ها و فوتبالیست‌های عراقی را افزایش دهند.

شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، حملات تروریسی صورت گرفته در ورزشگاه‌های فوتبال عراق از جمله بمب‌گذاری اخیر در جریان دیدار تیم‌های کربلا و نیروی هوایی که منجر به مرگ 15 نفر شد را به شدت محکوم کرد. در این حادثه که اکثر قربانیان آن افرادی جوان بودند، چندین نفر از بازیکنان تیم کربلا به شدت زخمی شدند و این در حالی بود که مربی آنها، محمد عباس بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داد.

شیخ سلمان در خصوص این حادثه در جمع خبرنگاران گفت: شنیدن خبر گرفته شدن جان چندین جوان در حین مسابقه فوتبال واقعا تاسف‌آور است. مایلم از دولت عراق خواهش کنم در جهت امنیت و حفظ سلامت تماشاگران چه در داخل و چه در خارج استادیوم‌ها تلاش کند. مرگ محمد عباس، ضربه‌ای به فوتبال آسیا بود و من به نمایندگی از خانواده فوتبال آسیا مایلم به خانواده و دوستان قربانیان و همچنین کل جامعه فوتبال عراق تسلیت بگویم و با آنها ابراز همدردی کنم.

رئیس AFC افزود: برای مجروحان این حادثه و بازیکنان تیم کربلا آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هرچه زودتر بهبود پیدا کنند. به نیروهای امنیتی توصیه می‌کنم که تمرکز خود را روی محافظت از بازیکنان و تماشاگران قرار دهند. فوتبال یکی از بهترین ابرازها برای برقراری صلح و آرامش است اما برخی عناصر درصدد هستند از آن در جهت رسیدن به منافع شخصی خود استفاده کنند. من قویا از این دسته افراد می‌خواهم از قدرت فوتبال در جهت رسیدن به اهداف بهتری استفاده کنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد