گوناگون

جاسوس استقلال یا خرید جدید پرسپولیس؟

پارسینه: شايعات در خصوص حکمت حضور هافبك فصل پيش استقلال در تمرین قرمزها زيد شده است.

قانون: حضور غیرمنتظره میثم بائو در یکی از آخرین تمرینات پرسپولیس، حرف و حدیث‌های زیادی را در محافل ورزشی به وجود آورده است. در همین راستا برخی مدعی شدند بازیکن فصل گذشته استقلال تنها 48 ساعت قبل از داربی 77 در پی کسب اطلاع از ترکیب قرمزها و انتقال آن به امیر قلعه‌نویی بوده است؛ به ویژه که ترکیب ابتدایی قرمزها برای این بازی هنوز دو، سه نقطه ابهام بزرگ دارد.


با این حال، برخی دیگر از شایعه‌پردازان این فرضیه را به میان کشیدند که بائو بین دو نیم فصل قصد دارد پرسپولیسی شود. به هر حال او ابتدای لیگ سیزدهم یک بار توسط جلالی از ترکیب تراکتورسازی کنار گذاشته شد و فعلا هم در بازی‌های این تیم چندان سهم مهمی ندارد.


از سوی دیگر پرسپولیسی‌ها هم در میانه میدان کمبودهایی دارند. بنابراین هیچ بعید نیست بائو که سابقه پاچه‌خاری شدید برای علی دایی را هم در کارنامه‌اش دارد، دوباره هوس سرخپوش شدن کرده باشد. با این همه اما بائو تمام این فرضیه‌ها را رد می‌کند و همچنان اصرار دارد که حضورش در درفشی‌فر صرفا جنبه پزشکی و درمانی داشته است!

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد