گوناگون

اشتباه علي دايي در تصميم گيري براي يك بازيكن

پارسینه: سرمربي پرسپوليس در يك تصمیم نادرست در مورد بازیکن جوان پرسپوليس به جاي انتقال قرضي او اقدام به انتقال قطعي وي نمود.

این روزها روح‌الله سیف‌اللهی شرایط خوبی در داماش دارد و برای این تیم گیلانی خوش می‌درخشد. او با سه گل زده، دو پاس گل ارسالی و گرفتن یک پنالتی در حال حاضر جزو موثرترین بازیکنان لیگ سیزدهم به شمار می‌رود.


سیف‌اللهی از جمله بازیکنانی است که توسط علی دایی کشف شد و به پرسپولیس آمد، اما بعد از بازگشت دایی به این باشگاه در ابتدای فصل جاری، به ناچار از جمع قرمزها کنار رفت.


سیف‌اللهی در مورد چرایی جدایی‌اش می‌گوید علی دایی چنین توصیه‌ای به وی کرده و گفته اگر می‌خواهد به او بازی برسد، بهتر است راهی تیم دیگری شود. تا اینجای کار مشکلی نیست، اما بهتر بود دایی در مورد این بازیکن مثل قواعد جهانی و عرف بین‌المللی فوتبال عمل می‌کرد؛ به این شکل که ترتیب انتقال «قرضی» او به باشگاهی دیگر را می‌داد تا بعدا پرسپولیسی‌ها مجبور نباشند قیمت گزافی برای جذب مجدد وی بپردازند.


در حال حاضر سیف‌اللهی به صورت قطعی به داماش منتقل شده و احتمالا امیر عابدینی در زمینه تصمیم‌گیری برای آینده او به علی دایی یاد خواهد داد که مدیران مجرب اینجور مواقع چه می‌کنند!

منبع:قانون

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد