گوناگون

خرید بازیکنان کم نام و نشان توسط بارسا!

خرید بازیکنان کم نام و نشان توسط بارسا!

پارسینه: به هواداران بارسلونا هشدار داده شده بود، بارتومئو گفته بود بارسا خریدهایی خواهد داشت که برخی بسیار هیجان‌آور و برخی دیگر کمتر جذاب هستند.

گزارش - تحریریه پارسینه | به هواداران بارسلونا هشدار داده شده بود، بارتومئو گفته بود بارسا خریدهایی خواهد داشت که برخی بسیار هیجان‌آور و برخی دیگر کمتر جذاب هستند. به نظر پائولینیو از آن دسته کمتر جذاب می‌باشد و اقدام تیم کاتالانی برای جذب این بازیکن کمی عجیب است. در اوج این بازیکن ۲۸ ساله به خوبی تکل می‌زند،‌ در میانه زمین انرژی خوبی دارد، اما این‌ها فاکتورهایی نیستند که با داشتن آن‌ها بازیکنی مناسب بارسا شود.

او کسی بود که توسط تاتنهام برای جایگزینی گرت بیل جذب شده بود، اما هرگز در انگلیس بازی‌های جذاب ارائه نداد و واقعا اگر بخواهیم در توانایی‌ها و درخشش‌های او بنویسیم چیز زیادی برای گفتن نداریم. در نتیجه وقتی گودانگژو پیشنهادی ۱۰ میلیون پوندی برای بردن او به چین داد، تاتنهام نمی‌توانست باور کند که انقدر خوش‌شانس است.

خرید بازیکنان کم نام و نشان توسط بارسا!

پس چرا بارسلونا می‌خواهد او را بخرد؟ اگر بخواهیم منصفانه درباره او نظر دهیم باید بگوییم در چین خوب کار کرده است و توانسته خودش را تبدیل به یکی از ستارگان لیگ آن کشور کند.

هت تریک اخیر مقابل اوروگوئه حتی خود این بازیکن را هم سورپرایز کرد، اما پیشنهاد بارسلونا حتی شوک بزرگ‌تری هم بود.چون او ماه آینده ۲۹ ساله می‌شود و رقم فسخ قراردادش هم ۴۰ میلیون یورو است.

از طرفی بارسلونا مربی جدیدی دارد و شاید این مربی جدید به دنبال بازیکنانی است که کمی خشن‌تر باشند. این در حالی است که بسیاری از کارشناسان معتقدند بارسا برای موفقیت باید به دنبال بازیکنی باشد که مانند ژاوی باشد و خط میانی تیم را تقویت کند. به همین دلیل هم وراتی را می‌خواهد. حتی خود ژاوی هم اظهار نظر کرده بود که وراتی گزینه مناسبی برای جانشینی‎اش و خط میانی بارسا است.

باشگاه کاتالانی اخیرا خریدهای ناموفقی داشته و این باعث شده بازیکنان میل زیادی به پیوستن به این تیم نداشته باشند، البته در صورتی که از تیم‌های بزرگ دیگر پیشنهاد داشته باشند. اما بارسا به دنبال جذب بیرین و وراتی است و این خیلی بد است که باشگاهی مانند بارسلونا نتواند بازیکنانی که مد نظرش است را جذب کند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد