گوناگون

کنسرت شب گذشته «صادق بوقی» در شهر وان ترکیه+فیلم

کنسرت شب گذشته «صادق بوقی» در شهر وان ترکیه+فیلم

ویدئویی از کنسرت شب گذشته «صادق بوقی» در شهر وان ترکیه را ببینید.

پارسینه: ویدئویی از کنسرت شب گذشته « صادق بوقی » در شهر وان ترکیه را مشاهده می کنید.

 

حجم ویدیو: 9.25M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33 دانلود ویدیو

ارسال نظر

  • احمد

    جالبه طرف ده سال بیست سال زحمت میکشه نمیتونه ی کنسرت توایران بزاره بدیکی جند جمله چرت کنارهم سرهم میکنه برای سرگرمی و جلب توجه انقدر معروف میشه جالبه همش همین ترانه چ تشو تکرار میکنه حتی زحمت ی ترانه قشنگ و بامعنا رو هم بخودش نمیده مردمم خیلی پاچخوارن و گوسفند صفت واقعا متاسفم

  • شیرین صفوی

    پیر مرد پر حاشیه خجالت بکش

  • کامی

    حالا چرا گیر دادید به این، لااقل یک کم مردم راشاد میکند کنسرت های ما که اصلا آهنگ نمیخوانند همش میکروفن سمت تماشاگران است آنها هم دوکلمه نمیخوانند مثلا بهنام بانی واقعامتاسفم!!!

  • کیوان

    این پیرمرد جوزده و سرمست و از خودبیخود شده که به مدد شبکه مجازی مدتی است بین اهل عیش معروف شده نمیدونه و یا نمی فهمه که در سراشیبی سقوط قرار گرفته. این ادا اطوارها و زلم زیمباها برای انسان شخصیت و بزرگی نمی آورد بلکه او را در نظر اهل ادب و فرهنگ یک لوده و دلقک نشان می دهد. یقیناً روزی خودش خواهد فهمید که اسیر اغواگری های اطرافیان و افراد ناباب شده که او را تشویق به این رفتارها کرده اند.

  • شیرین صفوی

    در یو تیوب پیر زنی هست به نام یاجایرا مال آمریکای لاتین اونم با سن بالا رقص و خوانندگی و چرت و پرت میخونه این از اون چالش تقلید کرده !!! دو روز دیگه اون بستنی فروش ترکیه ای هم مد میشه که واسه یه بستنی باید قر کمر داد اگر اینجوووووور پیش بریم !!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار