گوناگون

حاشیه عجیب برای سریال پایتخت ۷/ ماجرای گراز زخمی چه بود؟+ فیلم و عکس


حاشیه عجیب برای سریال پایتخت 7/ ماجرای گراز زخمی چه بود؟+ فیلم و عکس

سریال پایتخت هفت هنوز تولید نشده با یک حاشیه محیط زیستی مواجه شد.

به گزارش پارسینه به نقل از اقتصادنیوز، روز گذشته محسن تنابنده یکی از بازیگران کلیدی سریال پایتخت با انتشار یک پست در حساب کاربری اینستاگرام خود خبر از آغاز ساخت سریال پایتخت خبر داد. اما این سریال هنوز تولید نشده یک حاشیه محیط زیستی هم داشت و پای یک گراز هم به این سریال پرطرفدار باز شد. 

ماجرا از آنجا آغاز شد که فیلمی کوتاه از یک گراز در صفحه شخصی یکی از کنش‌گران محیط زیست مازندران منتشر شد که نشان می‌داد حیوان در محیطی نگهداری شده و با پای زخمی که هنگام به زمین گذاشتنش رد خون از آن می‌ماند و سیم یا نخی هم به آن بسته شده تا از محوطه فرار نکند لنگ‌لنگان راه می‌رود.

سهیل اولادزاد کنش‌گر شناخته شده حوزه محیط زیست و حیات وحش که این فیلم را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده بود در توضیح آن نوشت که گراز برای ضبط سکانسی از فصل هفتم سریال «پایتخت» به شیرگاه -محل فیلمبرداری- منتقل شده و به دلیل نگهداری نامناسب زخمی شده است.

به گزارش اقتصادنیوز و بر اساس مطلبی که ایرنا منتشر کرد، این کنش‌گر حوزه محیط زیست و حیات وحش ساعتی پس از انتشار متن و فیلمی که از گراز تهیه کرده بود، پست و استوری خود را پاک کرد و در ۲ استوری دیگر با انتشار فیلم دیگری از گراز نوشت: «من پست‌ها رو برداشتم. حیوون سالم بود. محیط زیست کار خودش رو به بهترین نحو انجام داد. اشتباه از من بود و من عذرخواهی می‌کنم. با آقای سیروس مقدم به اتفاق سایر مسئولین صحبت کردم، پای حیوون سالم بود و اون رب گوجه بود. به من نشون دادن حیوون رو. سالم و سر حال هست.»

NdVNlsKO9tlz

البته با وجود حذف فیلم و متن توسط اولادزاد، تعدادی دیگر از کنش‌گران محیط زیست و کاربران که پیش از حذف شدن پست اصلی فیلم و تصویر را دریافت کرده بودند به انتقاد خود در صفحه‌های شخصی‌شان ادامه دادند و حتی کمی بعد تصویری از همین گراز که در یک قفس نگهداری شده بود منتشر شد.

1PzerkgEuV1j

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار