گوناگون

برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس؟

پارسینه: برانکو ایوانکوویچ ˈ سرمربی برکنار شده تیم الوحده امارات عربی متحده و سرمربی یپشین تیم فوتبال کشورمان گفت : از تیم های ایرانی پیشنهاد دریافت کرده است.

اگر مربی خارجی جزو گزینه های پرسپولیس باشد چه بسا برانکو ایوانکوویچ یک گزینه خوب و چه بسا عالی برای این تیم باشد .

صبح امروز روزنامه الخلیج امارات با انتشار مصاحبه ای از سرمربی سابق تیم ملی ایران ، نوشت که این مربی سابق تیم الوحده از ایران پیشنهاد دارد.

به گزارش گل از ابوظبی، برانکو که در ایران ، عربستان ، چین و کرواسی مربیگری کرده ، از همین کشورها به اضافه قطر پیشنهادهایی دارد. او که برای ورود به یران با مشکل بزرگ مالیاتی دست به گریبان است ، درباره آینده کاری اش گفته است: پس از برکناری از مربیگری تیم الوحده امارات ، بسیاری از تیم های کشورهای منطقه خلیج فارس از جمله الاتفاق عربستان سعودی که پیش از این هدایت آن را برعهده داشتم با من وارد مذاکره شدند.

سرمربی سابق تیم فوتبال ایران بدون اشاره به نام تیم های ایرانی گفته است: مذاکره با تیم های ایرانی ، عربستان سعودی ، قطر و چین ادامه دارد و در حال بررسی این پیشنهادها هستم .

او در سالهای بعد از خروج از ایران بارها به تماس های باشگاههای ایرانی پاسخ منفی داده است . برانکو حتی با تیم الاتفاق هم به ایران نیامد .مشکل او مثل بسیاری از خارجی های فوتبال ایران ، مسئله مالیاتی است و شانه خالی کردن کارفرما(فدراسیون یا باشگاه) از تسویه مالیاتی .

اینکه باشگاه پیشنهاد دهنده به برانکو پرسپولیس است یا نه مشخص نیست و برانکو در 4شغل آخرش از تیمهای کروات چینی ، عربستانی و اماراتی اخراج شده است. البته او در چین یک قهرمانی نیز به دست اورده است .

منبع: گل نیوز

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد