گوناگون

دایی در خدمت استقلال!

پارسینه: راه‌آهنی‌ها که از 7 بازی گذشته 5 شکست و یک مساوی داشته و تنها یک پیروزی را تجربه کرده‌اند و اعتراض‌های بسیاری را به عملکرد داوران داشته‌اند، در این بازی خانگی به فکر نجات از وضعیت بحرانی خود هستند. پیروزی در این دیدار شاگردان دایی را به رده ششم می‌رساند، اتفاقی که آرامش نسبی را به این تیم هدیه خواهد کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال راه‌آهن و سپاهان اصفهان در هفته بیستم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که قرار بود روز جمعه پانزدهم دی‌ماه برگزار شود، به دلیل آلودگی هوا به تعویق افتاد تا دو تیم که هدایت آنها برعهده سرمربیان پیشین پرسپولیس است، در شرایطی کاملا متفاوت با همدیگر دیدار کنند.

در آن مقطع راه‌آهن با 29 امتیاز در رده ششم قرار داشت و سپاهان 31 امتیازی در جایگاه چهارم ایستاده بود. شاگردان علی دایی با برتری در آن بازی می‌توانستند خود را به جمع 4 تیم برتر لیگ برسانند اما امروز آنها روزهای خوبی را سپری نمی‌‌کنند و با اختلاف 12 امتیازی نسبت به تیم سپاهان در رده دهم قرار دارند.

راه‌آهنی‌ها که از 7 بازی گذشته 5 شکست و یک مساوی داشته و تنها یک پیروزی را تجربه کرده‌اند و اعتراض‌های بسیاری را به عملکرد داوران داشته‌اند، در این بازی خانگی به فکر نجات از وضعیت بحرانی خود هستند. پیروزی در این دیدار شاگردان دایی را به رده ششم می‌رساند، اتفاقی که آرامش نسبی را به این تیم هدیه خواهد کرد.

در نقطه مقابل شاگردان "زلاتکو کرانچار" با توجه به کسب 4 پیروزی در 5 دیدار گذشته، نشان می‌دهند در شرایط مطلوبی قرار دارند و نمی‌خواهند فرصت طلایی رسیدن به رده دوم جدول را به همین راحتی از دست دهند.

این مسابقه در شرایطی برگزار می‌شود که تیم‌‎های استقلال، تراکتورسازی و فولاد امیدوار به ناکامی زردپوشان اصفهانی در این بازی هستند اما پیروزی در این بازی شاگردان زلاتکو کرانچار را به 2 امتیازی صدرنشین می‌رساند و روحیه آنها را برای دیدار مهم با پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر بیشتر خواهد کرد.

دیدار رفت دو تیم در اصفهان با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید که میرالدو جالوویچ (32) و محمدرضا مامانی (81 - گل به خودی) برای سپاهان و مجتبی شیری (11 و 67) برای راه‌آهن در آن بازی گل زدند.

زمان دیدارهای معوقه از هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر را به شرح زیر اعلام کرد:
سه‌شنبه 24/11/91
* راه‌آهن تهران - سپاهان اصفهان، ساعت 15:30، ورزشگاه اکباتان تهران

چهارشنبه 25/11/91
* پرسپولیس ـ گهر دورود، ساعت 17:10، ورزشگاه آزادی تهران

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد