گوناگون

کری سنگین این سرمربی برای جواد نکونام

کری سنگین این سرمربی برای جواد نکونام

پارسینه: سرمربی شمس آذر قزوین با اطمینان از کسب نتیجه برابر استقلال سخن می‌گوید.

به گزارش پارسینه و به نقل از خبر آنلاین؛ در یکی از دیدار‌های مهم هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر، استقلال در استادیوم سردار آزادگان قزوین به مصاف شمس آذر می‎‌رود. سرمربی میزبان می‌گوید که با فوتبال تهاجمی به مغلوب کردن نام‌ها و تیم‌های بزرگ می‌اندیشد.

سعید دقیقی در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال با اشاره به جاه طلبی شاگردان جوان خود گفت: ما با اتکا به همین ماجرا جویی‌ها و برای پاسخ به انتظارات هواداران فقط و فقط به کسب سه امتیاز از جدال پنج شنبه فکر می‌کنیم و آماده‌ایم با عبور از استقلال گام‌های بلندتری برای رسیدن به بالای جدول برداریم و حمله، حمله و حمله رمز پیشتازی تیم ماست.

مربی ۳۷ ساله به تاکتیک تیمش برای نمایش پیش رو اشاره و تاکید کرد: حمله از شروع تا انتهای بازی در دستور کار ماست و محال است برای این بازی روی به دفاع اتوبوسی بیاوریم و محافظه کارانه بازی کنیم.

دقیقی ادامه داد: من با بازیکنانی که برای اولین بار نامشان به گوش‌ها می‌رسد به دنبال برهم زدن معادلات جدول هستم و در این راستا اگر با یک نمایش و استراتژی تهاجمی از سد استقلال گذشتیم اصلا تعجب نکنید.

سرمربی جوان شمس آذر از استقلال مدل ۱۴٠۲ بعنوان تیم مقتدر یاد کرد و گفت: من در تلویزیون حرف‌هایی زدم که متاسفانه برداشت اشتباه از سوی همکارانم در اردوگاه آبی‌ها شد، درحالیکه اعتقاد قلبی‌ام این است فوتبال شناور و زیبای استقلال گرمای لیگ را دوچندان کرده است.

او از هواداران شمس آذر خواست تا یک نفس تیم شهرشان را تشویق کنند تا طلسم نبردن در خانه شکسته شود و سه امتیاز مهم نبرد پنج شنبه به حساب قزوینی‌ها واریز گردد.

دقیقی با تاکید بر اینکه هزینه برخی ستارگان استقلال با بودجه یک سال شمس آذر برابری می‌کند، توضیح داد: پول حرف اول و آخر را در فوتبال ایران نمی‌زند و ما با کمترین هزینه تیم‌های متمول تراکتور و فولاد را از سر راه برداشتیم و با یاری تماشاگران استقلال را نیز با شکست بدرقه خواهیم کرد.

او در پایان و درخصوص اینکه چه پیش بینی از دیدار فردا دارد، گفت: من پیشگو نیستم، اما آنقدر به این بچه‌ها ایمان دارم که به ضرس قاطع عرض می‌کنم ما نود دقیقه روی دروازه میهمان آتش خواهیم ریخت و کار تیم باصالت فوتبال ایران را یکسره می‌کنیم. منتظر باشید و خودتان ببینید که دور از شعار ما در آوردگاه پنج شنبه چطور نظر منتقدان را جلب خواهیم کرد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد