گوناگون

شکاف بزرگ در پرسپولیس

شکاف بزرگ در پرسپولیس

پرداختی خارج از درصد به یکی از بازیکنان پرسپولیس اکنون اختلاف بزرگی بین دیگر بازیکنانی که از این ماجرا خبردار شده‌اند شکل داده است.

به گزارش "ورزش سه"، مدیریت باشگاه پرسپولیس روزهای پرچالشی را طی می‌کند و برای اینکه کمی از فضای کنونی خارج شود دست به هر کاری می‌زند.

اخیرا یکی از حواشی شکل گرفته در پرسپولیس مربوط به پرداختی خارج از درصد قراردادی به یکی از بازیکنان تیم است. موضوعی که البته خیلی زود خبر آن به دیگر بازیکنان تیم نیز رسید تا جو در رختکن کاملا متشنج شود.

هرچند باشگاه پرسپولیس برای آرام کردن دیگر بازیکنان خیلی زود دست به جیب شد و روز گذشته پنج درصد از مطالبات قراردادی بازیکنان را به حساب آنها واریز کرد اما این مساله هم باعث نشد تا جو کنونی در رختکن مثبت شود.

دیگر بازیکنان پرسپولیس به شدت نسبت به موضوع دریافتی هم‌تیمی خود شاکی هستند و این مساله با حضور حسین بادامکی در تمرین اخیر این تیم نیز حواشی زیادی بهمراه داشت و اعتراض خود به گوش معاون باشگاه رساندند.

این پرداختی 2 میلیارد و اندی در شرایطی که پرداختی 5 درصد از قرارداد به دیگر بازیکنان مبلغی کمتر از 500 میلیون شده، اعتراض آنها را نسبت به این موضوع که چرا باشگاه بین بازیکنان فرق قائل شده را به بالاترین شکل ممکن افزایش داده است و حتی رختکن را از دست اوسمار نیز خارج کرده تا شاهد غرولند بازیکنان تیمش در این شرایط باشد.

با این حال باشگاه پرسپولیس تا این لحظه واکنشی نسبت به اعتراض بازیکنان تیمش در این خصوص نداشته است. بازیکنان پرسپولیس که به شدت نسبت به پرداختی خارج از درصد قراردادی و همچنین مرخصی هم‌تیمی خود در این مقطع شاکی هستند، قصد دارند به زودی نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند و احتمالا در پایان بازی با آلومینیوم باید شاهد واکنش آنها بود.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار