گوناگون

طعنه سنگین کاپیتان پرسپولیس به استقلالی ها

طعنه سنگین کاپیتان پرسپولیس به استقلالی ها

امید عالیشاه بار دیگر به ادعاهایی که از سوی اعضای تیم استقلال درباره قهرمانی پرسپولیس مطرح می‌شد، واکنش نشان داد.

پارسینه: امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس که امروز در نمایشگاهی در غرفه اسپانسر باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود، در گفتگویی با خبرنگاران اظهار داشت: یک خداقوت به همه خبرنگاران می‌گویم که در این فصل فوتبالی زحمات زیادی کشیدند. فصل پرفراز و نشیبی را سپری کردیم و خدا را شاکرم که با قهرمانی ما تمام شد. این قهرمانی بیشتر از سالی به دل هواداران چسبید و مایه مباهات و خوشحالی همه عزیزان شد. همکاری جدیدی را با مجموعه خوب طبیعت شروع کردیم و امیدوارم حضور ما کمکی در پیشرفت مجموعه طبیعت و باشگاه پرسپولیس باشد. امیدوارم فصل آینده هم با این اسپانسر خوبی که داشتیم، ادامه بدهند و بتوانند در راه پیشرفت و اعتلای نام پرسپولیس به هواداران و بازیکنان و باشگاه کمک کنند.

 

او سپس در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر عنوان کرد: من بعد از قهرمانی هم در مصاحبه‌هایم از آقای یحیی گل‌محمدی و آقای کریم باقری تشکر کردم. آنها زحمات زیادی برای تیم کشیدند. از نیم فصل دوم با توجه به شناختی که اوسمار به تیم داشت، هدایت تیم را عهده‌دار شد و به نحو احسن هم تیم را مدیریت کرد و آن کارهای تاکتیکی و تکنیکی که در ذهنش بود، به اجرا گذاشت. بچه‌های ما هم سنگ تمام گذاشتند. بدون همدلی و اتحاد و ازخودگذشتگی نمی‌توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به انتقادات و حاشیه‌هایی که پیرامون قهرمانی این تیم در لیگ برتر وجود داشت، گفت: اینطور بازی‌ها نخ‌نما شده است. هواداران فهیم استقلال متوجه هستند که تیم‌شان باید خیلی بهتر از اینها فوتبال بازی کند. خیلی از بچه‌هایشان رفقای خوب ما هستند و همیشه این رفاقت بوده است. اینکه ما بخواهیم با حرف زدن موفقیت‌های یک تیم را زیر سوال ببریم درست نیست؛ آن‌ هم نه یک سال و دو سال و سه سال، تیم ما در این هشت سال اخیر ۱۴ جام آورده و این اتفاقی نیست.‌ این موضوع باید کارشناسی شود. این بچه‌ها تشنه جام هستند.

او ادامه داد: شما وقتی ۲-۳ قهرمانی پشت هم می‌آوری، از لحاظ روحی و انگیزشی پایین می‌آیی اما بچه‌های ما در هر بازی سنگ تمام‌ گذاشتند و هر بازی را یک فینال می‌دیدند. شاید اگر استقلال بازی نساجی را می‌برد، به راحتی قهرمان می‌شد. نمی‌شود به قضا و قدر بسپاری و بگویی داور این کار را کرد و آن بازیکن آن کار را کرد. این کارها قشنگ و جوانمردانه نیست.

عالیشاه با ابراز ناراحتی از این حاشیه‌ها گفت: برای من سنگین است. روزی که استقلال قهرمان شده بود، ما با بچه‌ها که صحبت می‌کردیم می‌گفتیم حق‌شان است، بدون باخت قهرمان شده‌اند، خوب فوتبال بازی کرده‌اند و به آنها خداقوت هم می‌گوییم، اما اینکه موفقیت یک تیم را به این راحتی زیر سوال ببری درست نیست. ما در سال‌های اخیر روزهای پر فراز و نشیبی داشتیم. این تیم زحمات زیادی می‌کشد.

او در پایان عنوان کرد: اینکه با یک حرف، زحمات یک مجموعه را زیرسوال ببری خوشایند نیست‌. همین مسائل باعث می‌شود نه تنها هواداران، بلکه بازیکنان و مجموعه هم تحریک شوند و این جو متشنج به هواداران انتقال پیدا می‌کند و اتفاقاتی در ورزشگاه میفتد و موجب آسیب دیدن هواداران عزیز کشورمان می‌شود. آنها هم خانواده و زندگی دارند و ممکن است یک آسیب دیدگی بد ایجاد شود و یک عمر پشیمان شوند.

منبع: صد آنلاین

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار