گوناگون

دکتر پرسپولیسی ها برای جانشینی اوسمار در پرسپولیس نسخه پیچید

دکتر پرسپولیسی ها برای جانشینی اوسمار در پرسپولیس نسخه پیچید

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه اوسمار زود اعلام کرد نمی‌ماند تا وقت باشگاه گرفته نشود از حرفه‌ای گری این مربی بود.

پارسینه: دکتر محمدرضا زادمهر گفت: اوسمار در حقیقت ادامه دهنده راه یحیی گل محمدی بود و بعد از قهرمانی هم خود این سرمربی گفت که مسیر قبلی را ادامه داده و همیشه با یحیی در مشورت بوده است. این مربی قهرمان شد و ما هم خسته نباشید می‌گوییم، اما نمی‌دانم چرا می‌خواهد از پرسپولیس برود. اینکه زود اعلام کرد نمی ماند تا وقت باشگاه گرفته نشود هم حرفه‌ای گری این مربی بود. فکر می‌کنم اگر باز بروند دنبال آقا یحیی او بهترین گزینه است.

وی در ادامه درباره احتمال انتخاب دراگان اسکوچیچ گفت: آقای اسکوچیچ در تیم ملی ایران کار سختی را انجام دادند و نتایج خوبی گرفتند و فدراسیون در برابر او حرفه‌ای عمل نکرد. او همیشه گزینه تیم‌های ایرانی بوده است. هم از نظر فنی و اخلاقی خوب بوده است، اما باید مسئولان پرسپولیس نظر بدهند. بازهم می‌گویم که زودتر  بروند سراغ آقا یحیی.

پیشکسوت پرسپولیس درباره احتمال تغییرات در راس این باشگاه گفت: کارنامه آقای درویش موفق بوده است. در هر صورت یک اشتباهی در تلویزیون کردند و بعد هم عذرخواهی کردند. در کل عملکرد خوبی داشتند.

وی درباره جریانی که بعد قهرمانی پرسپولیس این موفقیت را زیر سوال برد گفت: در همه جای دنیا داوران اشتباه می‌کنند. اگر در جام حذفی باشد یک تیم ممکن است حذف شود، اما در لیگ داستان فرق دارد. تیم‌ها بر اساس شایستگی‌های خود در رده‌های مختلف قرار می‌گیرند. قهرمانی پرسپولیس از نظر من پاک بود.

زادمهر درباره موضوع مبارزه با فساد در فوتبال اظهار داشت: فکر نمی‌کنم کسی مخالف این حرکت باشد. باید قاطعانه با افرادی که تخلف کرده اند برخورد کنند. ما بالاتر از پلاتینی که نداشتیم؛ دیدیم که وقتی لغزش کرد چگونه با او برخورد کردند.

وی در انتها در پاسخ به این سوال که؛ وقتی می شنود برخی از مدیران فدراسیون یا در زندان هستند و یا با قید وثیقه بیرون مانده اند چه حسی پیدا می کند گفت: این اتفاقات خیلی بد است. این‌ها روی زشت فوتبال است. ما دوست داریم فوتبال پاک را ببینیم. خوشحالم که در این فوتبال کار نمی‌کنم، چون یک روز باور نمی‌کردم این مسایل را. باید این موضوع را حل خیلی زود کنند البته نه اینکه ماست مالی کنند.

 

منبع: اطلاعات

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار