گوناگون

پشت پرده جدایی قریب الوقوع مهاجم پرسپولیس

پشت پرده جدایی قریب الوقوع مهاجم پرسپولیس

مهدی عبدی فصل آینده را هم در تیم دیگری به غیر از پرسپولیس توپ خواهد زد.

به گزارش پارسینه؛ مهدی عبدی مهاجم شمالی پرسپولیس که فصل قبل به صورت قرضی در تراکتور به میدان رفته بود، طی روزهای اخیر حضور فعالی در تمرینات پرسپولیس داشت.  این بازیکن بعد از چند سال بازی برای این تیم توسط یحیی گل محمدی در لیست مازاد قرار گرفت و فصل قبل به صورت قرضی راهی تراکتور شد.

عبدی که با پرسپولیس قرارداد دارد،با اتمام دوران حضورش در تراکتور به تمرینات پرسپولیس اضافه شد و حضور مستمری در تمرینات داشت. با این حال عبدی یکی از گزینه های قرار گرفتن در لیست مازاد گاریدو بود و جدایی این بازیکن تقریبا قابل پیش بینی بود. خود عبدی اما نظر دیگری داشت و می خواست در پرسپولیس به کارش ادامه دهد. عبدی قصد داشت خودش را به سرمربی جدید پرسپولیس ثابت کند و حتی این موضوع را به همبازیانش در پرسپولیس هم اعلام کرد. با این حال خبری از حضور این بازیکن در بازی دوستانه دیروز پرسپولیس نبود تا عبدی به پایان کارش در این تیم نزدیک شود. 

عبدی درحالی مورد توجه گاریدو قرار نگرفت که این بازیکن یکی از با انگیزه ترین نفرات در تمرینات پرسپولیس بود و تلاش زیادی هم برای نشان خودش به سرمربی اسپانیایی پرسپولیس انجام داد. گاریدو اما چرا عبدی را نخواست؟!

ماجرا از این قرار است که گاریدو معتقد است کیفیت مهاجمانی مثل آل کثیر، علیپور و عبدی تا حدود زیادی مثل هم‌ است و او در تیمش به ۳ مهاجم هم سطح نیاز ندارد. او برای حضور پرقدرت در لیگ نخبگان آسیا قصد دارد یک مهاجم خوب خارجی را به خدمت بگیرد تا از نظر فنی تفاوت قابل توجهی با مهاجمان فعلی پرسپولیس داشته باشد و در بازی های مهم‌ به اصطلاح فوتبالی کار در بیاورد و گره بازی را باز کند. 

از سوی سرمربی اسپانیایی قرمزها چند مهاجم هم به باشگاه پرسپولیس معرفی شد و حال باید دید مدیران این باشگاه توانایی خرید یک مهاجم باکیفیت را دارند یا شرایط طور دیگری رقم خواهد خورد.

 

منبع: خبرورزشی

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار