گوناگون

این تیم بوی قهرمانی می‌دهد

هوادار ۰-۴ تراکتور؛ قوی و منسجم؛ عجب تیمی ساخته‌ای آقای اسکوچیچ!

 هوادار 0-4 تراکتور؛ قوی و منسجم؛ عجب تیمی ساخته‌ای آقای اسکوچیچ!

دیدار تراکتور و هوادار با برتری 4-0 شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید.

 به گزارش پارسینه به نقل از طرفداری، هوادار در هفته سوم لیگ برتر، میزبان تراکتور است.

اطلاعات بازی

  • هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران
  • بازی: هوادار - تراکتور
  • تاریخ و ساعت برگزاری: پنج‌شنبه 8 شهریور ۱۴۰3؛ ساعت ۱۹:30
  • ورزشگاه: شهر قدس
  • داور: مرتضی منصوریان
  • کمک ها: حمیدرضا افشون، محسن بابایی، شبیر بهروزی
  • داور VAR: این بازی کمک داور ویدئویی ندارد

ترکیب دو تیم

هوادار

آرشا شکوری، صائب تبریزی، مرتضی منصوری، میثم تهی دست، میلاد خدایی، مصطفی احمدی، دانیال ماهینی، عرفان منصوری، مهدی گودرزی، پیمان رنجبری، علی فتحی

تراکتور

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم نژاد، مهدی ترابی، امیرحسین حسین زاده، تومیسلاو اشترکال

شرح بازی

نیمه اول

هوادار 0-1 تراکتور / مهدی هاشم نژاد - دقیقه 29: هاشم نژاد در سمت راست تیم تراکتور صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق دروازه آرشا شکوری را گشود.

دقیقه 41: خروج اشتباه آرشا شکوری باعث شد یک موقعیت خوب به بازیکنان تراکتور برسد؛ اما مدافعین هوادار سراسیمه توپ را به بیرون زدند.

دقیقه 2+45: بازیکنان تراکتور از جناح چپ حمله‌ای را تدارک دیدند؛ اما ضربه پای چپ او با برخورد به مدافعین از کنار دروازه به شکل بسیار خطرناکی به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه 48: ضربه ایسگاهی تیم هوادار از کنار دروازه علیرضا بیرانود به بیرون رفت.

دقیقه 54: ارسال نرم دانیال اسماعیلی فر از جناح راست تراکتور به محوطه جریمه هوادار با ضربه سر امیرحسین حسین زاده همراه شد؛ اما ضربه او با اختلاف اندک و به‌صورت خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت

هوادار 0-2 تراکتور / تومیسلاو اشترکال - دقیقه 58: ارسال فنی ترابی با کنترل سینه حسین زاده همراه شد. حسین زاده با سینه توپ را برای تومیسلاو کاشت و ضربه او در مرحله اول به مدافعین هوادار برخورد کرد؛ اما در ادامه او با حرکتی عالی مجدد صاحب توپ شد و دروازه تیم هوادار را گشود.

دقیقه 60: شوت محکم و خطرناک دانیال اسماعیلی فر با فاصله‌ای بسیار اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 71: ضربه فنی امیرحسین حسین زاده از کنار دروازه به بیرون رفت.

هوادار 0-3 تراکتور / امیرحسین حسین زاده - دقیقه 74: امیرحسین حسین زاده پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از برداشتن چند گام در داخل محوطه جریمه تیم هوادار، با ضربه‌ای بسیار دقیق و زیبا، طاق دروازه هوادار را هدف قرار گرفت و گل سوم تیم خود را به‌ثمر رساند.

دقیقه 79: تومسلاو اشترکال در موقعیت که پشتش به دروازه بود صاحب توپ شد و و پس از یک چرخش زیبا، از پشت محوطه با یک ضربه فنی قصد گشودن دروازه هوادار را کرد که ضربه خطرناک او از کنار دروازه به بیرون رفت.

هوادار 0-4 تراکتور / امیرحسین حسین زاده - دقیقه 84: ریکاردو آلوز با یک ارسال فنی و دقیق، امیرحسین حسین زاده را درحالی‌که یارگیری نیز نشده بود صاحب توپ کرد و حسین زاده با یک ضربه سرضرب دروازه هوادار را برای بار چهارم گشود.

دقیقه 86: شوت دیدنی و محکم ریکاردو آلوز به تیرک افقی دروازه برخورد کرد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد