گوناگون

وعده بزرگ فرهاد مجیدی که به واقعیت تبدیل شد

وعده بزرگ فرهاد مجیدی که به واقعیت تبدیل شد

سرمربی وقت استقلال پس از ناکامی این تیم در پیکارهای آسیایی ادعای بسیار مهمی را مطرح کرد.

به گزارش پارسینه به نقل از خبر ورزشی، استقلال در بیست‌ودوم شهریور سال ۱۴۰۰ با شکست دو بر صفر مقابل الهلال عربستان از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت و همان‌زمان شایعه بود که فرهاد مجیدی سرمربی وقت آبی‌ها به خاطر اختلاف نظر شدید با مدیرعامل و گروهی از مدیران ارشد آن زمان باشگاه استقلال، از سمت خود کناره‌گیری می‌کند یا حتی اخراج می‌شود ولی مجیدی ۲۴ شهریور همان سال حرف‌های ماندگار و محکمی بر زبان آورد که هنوز هم به یاد طرفداران استقلال مانده است.

مجیدی به فاصله ۴۸ ساعت پس از شکست استقلال مقابل الهلال با تاکید بر این‌که قطعا در این تیم باقی می‌ماند و هدایت آبی‌ها در بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را برعهده خواهد گرفت، گفت: در تمام ادوار گذشته که سرمربی استقلال شدم، با بازیکنانی کار کردم که سلیقه تاکتیکی خودم نبودند بلکه مربیان دیگری آن‌ها را انتخاب کرده بودند. البته اصلا منظورم این نیست که آن مربیان یا بازیکنان ضعیف بودند اما کاملا بدیهی است که هر مربی برای پیاده کردن نقشه‌های مورد نظر خود به دنبال بازیکنانی می‌رود که برایشان در ذهنش پنل تاکتیکی طراحی کرده است. من حالا برای اولین بار این فرصت را دارم که استقلال را با سلیقه فنی خودم ببندم و قطعا برای لیگ بیست‌ویکم این کار را خواهم کرد. می‌مانم، استقلال را خودم می‌بندم و این تیم را قهرمان لیگ برتر می‌کنم.

فرهاد در ادامه به نکته دیگری هم اشاره کرد و افزود: تا روزی که من سرمربی استقلال باشم، اجازه نمی‌دهم دلال‌ها برای این تیم تصمیم بگیرند. همه چیز باید به صورت مستقیم با خود بازیکنان حل و فصل شود و اجازه قدرت گرفتن دلالان را نخواهم داد.

فرهاد مجیدی به وعده خود عمل کرد و استقلال تحت هدایت او بدون شکست توانست عنوان قهرمانی بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را به دست آورد.

 

ارسال نظر

  • مهرداد

    فرهاد‌عزیز

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد