گوناگون

فرهاد مجیدی خبر بازگشتش به استقلال را لایک کرد!

 فرهاد مجیدی خبر بازگشتش به استقلال را لایک کرد!

سرمربی پیشین استقلال یک خبر در رابطه با بازگشتش به فوتبال ایران را لایک کرد.

به گزارش پارسینه به نلق از طرفداری، فرهاد مجیدی، سرمربی پیشین الاتحاد کلبا و استقلال ، یک پست اینستاگرامی مربوط به مذاکراتش با استقلال را لایک کرد.

نیمکت استقلال این روزها دچار حواشی بسیاری شده است و اخبار ضد و نقیضی درباره آینده جواد نکونام به عنوان سرمربی به گوش می‌رسد؛ با اینکه استقلال به صورت غیرمستقیم امروز با انتشار یک اطلاعیه از نکونام حمایت کرد اما به‌نظر می‌رسد مسئولان آبی‌های پایتخت به طور چراغ خاموش به دنبال جانشین او هستند.

در همین راستا یک صفحه در اینستاگرام یک خبر با مضمون مذاکرات استقلال با فرهاد مجیدی منتشر کرد که نکته قابل توجه، لایک فرهاد مجیدی برای این پست است.

هرچند پس از واکنش‌های بسیار در بخش کامنت‌های این خبر پس از لایک سرمربی پیشین استقلال، او لایکش را برداشت اما به‌نظر می‌رسد آبی‌پوشان تهران واقعا مذاکراتی با او داشته‌اند و اخبار منتشر شده صرفا یک شایعه نیست.

فرهاد مجیدی چند روز قبل نیز با انتشار یک عکس از خود به همراه گابریل پین، تمایل خودش را به بازگشت به استقلال نشان داده بود.

لایک فرهاد مجیدیحالا باید دید این مذاکرات آیا به جایی خواهد رسید یا استقلال با دیگر گزینه‌ها و شاید جواد نکونام در لیگ بیست و چهارم ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد