گوناگون

فرهاد مجیدی: خسته نشدید این‌قدر از من آزمایش دوپینگ گرفتید؟!

 فرهاد مجیدی: خسته نشدید این‌قدر از من آزمایش دوپینگ گرفتید؟!

کاپیتان و سرمربی اسبق استقلال در مقطعی به شدت از رفتاری که با او پیرامون کنترل دوپینگ می‌شد ناراحت بود.

استقلال و پرسپولیس شهریور سال ۹۲ دربی بسیار ضعیفی را برگزار کردند که در نهایت با تساوی بدون گل تمام شد. آن مسابقه به لحاظ فنی تقریبا هیچ حرفی برای گفتن نداشت اما بعد از پایان بازی اتفاق حاشیه‌ای جالبی رخ داد.

بلافاصله پس از این‌که سوت خاتمه مسابقه به صدا درآمد، افسران کنترل دوپینگ دو بازیکن از هر تیم را برای نمونه‌گیری دعوت کردند و بار دیگر روی نام فرهاد مجیدی زوم کردند. فرهاد در آن مقطع چند بار به صورت متوالی برای نمونه‌گیری دعوت شده بود و همین مسئله موجب آن شده بود تا به نوعی در میان استقلالی‌ها رکورددار تست دوپینگ شود. مجیدی بلافاصله پس از این‌که ماموران کنترل دوپینگ را دید با کنایه خطاب به آن‌ها گفت: خسته نشدید این‌قدر از من تست گرفتید؟ من که خودم خسته شدم!

مجیدی تست داد و این مسئله روز هفدهم شهریور سال ۹۲ در خبرورزشی منتشر شد و بازتاب زیادی پیدا کرد. فرهاد پس از حضور در اتاق نمونه‌گیری از انتخاب شدن به عنوان بازیکن اخلاق دربی اجتناب کرد تا به نوعی اعتراضش را به گوش عوامل اجرایی مسابقه برساند. این اتفاق سر و صدای بسیاری راه انداخت و مجیدی چند روز بعد در مصاحبه‌ای مدعی شد حتی اگر هر روز هم از او آزمایش دوپینگ بگیرند، بدون واهمه‌ای تست می‌دهد چون سالم زندگی کرده و از این بابت ترسی ندارد.

350069

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد