گوناگون

وقتی اندریک در نقش «بابی چارلتون» ظاهر می شود! + عکس

وقتی اندریک در نقش «بابی چارلتون» ظاهر می شود! + عکس

اندریک از اینکه اخیرا او را به شوخی، «بابی» صدا می‌زنند، لذت برده است.

به گزارش پارسینه؛ اندریک پس از این که در پالمیراس نامی برای خودش دست و پا کرد، با رئال مادرید قرارداد بست. او که خیلی زود توانست اولین گلش در پیراهن مادریدی‌ها را به ثمر برساند، چندی پیش در مصاحبه‌ای از دو اسطوره به عنوان الگوی دوران کودکی‌اش نام برد:

کریستیانو رونالدو آن قدر دوران حرفه‌ای طولانی و پرافتخاری داشته که یک انسان متولد 2006 هم تعدادی از به‌یادماندنی‌ترین بازی‌های او را در خاطر داشته باشد. با این حال بابی چارلتون، انتخاب عجیب اندریک 18 ساله بود. 

20240910_001453

این اظهارنظر اندریک ۱۸ ساله به سوژه شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده و حتی برخی از بازیکنان رئال مادرید او را به شوخی «بابی» صدا می‌زنند.

حال به نظر این شوخی‌ها حسابی به مذاق اندریک جوان خوش آمده و از اینکه او را بابی صدا کنند، استقبال می‌کند. اندریک اخیراً یک استوری از کارت آیکان اسطوره فقید منچستریونایتد در بازی EA FC با تصویر خودش منتشر کرده که در مطبوعات خبرساز شد و برخی از کاربران در توصیف این عکس نوشته‌اند.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد