گوناگون

برد دشوار ازبکستان با گلزنی اورونوف

برد دشوار ازبکستان با گلزنی اورونوف

تیم ملی ازبکستان به‌سختی و به لطف گل زیبای اوستون اورونوف از سد قرقیزستان گذشت.

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه، در روزی که ازبکستان دو مرتبه از میزبان خود عقب افتاد، در نهایت موفق شد روی درخشش اوستون اورونوف، با نتیجه سه بر دو از سد قرقیزستان گذشته و دومین پیروزی خود را در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی کسب کند.

در این بازی، میزبان شوک نخست را به ازبکستان وارد کرد. در دقیقه پانزده بود که توپ سرگردان روی هوا به علیمردون شوکوروف رسید و او توپ را به ژوئل کوژو رساند و این بازیکن نیز با یک ضربه بغل پا، دروازه را باز کرد.

ازبکستان خیلی زود به بازی برگشت. روی پاس در عمق دیدنی اتابک شکوروف، توپ به الدور شومورودوف رسید و کاپیتان ازبک‌ها در یک موقعیت تک به تک، مدافع حریف را پشت سر گذاشت و دروازه را باز کرد.

تیم میزبان در دقیقه 35 مجددا به گل رسید. کیچین روی یک ضربه آزاد توپ را به داخل محوطه ارسال کرد. از هرج‌ومرج خط دفاعی ازبکستان، اودیلجان عبدالرحمانوف بهره لازم را برد و گلزنی کرد تا بازی دو بر یک شود.

2079417

ازبکستان در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست توانست بازی را به تساوی بکشاند. ارسال دیدنی نصروالله اف از سمت چپ را حسنی‌الدین علیقولوف با یک ضربه سر به گل تبدیل کرد.

ستاره پرسپولیس در دقیقه 72 زهر خود را به حریف ریخت و گلزنی کرد. الدور شمورودوف با یک پاس خوب، توپ را به اوستون اورونوف رساند و این بازیکن به زیبایی هر چه تمام‌تر از میان دو مدافع حریف عبور کرد و با یک شوت روی پا، گل سوم را به ثمر رساند.

2079418

در نهایت نیز این بازی با نتیجه سه بر دو به سود ازبکستان به پایان رسید تا این تیم با کسب دو پیروزی، 6 امتیازی شده و در گروهی که ایران نیز در آن حضور دارد، موقتاً به صدر جدول صعود کند.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد