گوناگون

دمیرال و یک دشمن ویژه در ترکیب پرسپولیس!

دمیرال و یک دشمن ویژه در ترکیب پرسپولیس!

جدال پرسپولیس و الاهلی محل تقابل گئورگی گولسیانی و مریح دمیرال خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، گئورگی گولسیانی بعد از دو حضور ثابت و غیرمنتظره در ترکیب تیم ملی گرجستان در لیگ ملت‌ها، حالا پرانگیزه و با روحیه پای به تمرینات پرسپولیس گذاشته تا آخرین تصویر خود از رقابت‌های آسیایی تیم پرسپولیس را پاک کند، جایی که با خطا در ضربه پنالتی حساس، سرنوشت سرخپوشان را تغییر داد و به نوعی مانع از صعود این تیم با شکست مقابل الدحیل شد.

اما این بازی وجه دیگری هم برای مدافع باتجربه تیم پرسپولیس دارد. او در اولین بازی یورو 2024 در مقابل ترکیه مقابل یاران مریح دمیرال قرار گرفت و شکست تلخی را هم چشید تا تیم گرجستان شروع خوبی در جام ملت‌های اروپا نداشته باشد. حالا این دو در چارچوب لیگ نخبگان به یکدیگر رسیده‌اند و او مقابل مدافع ترک تبار الاهلی قرار خواهد گرفت و احتمالا در ضربات ایستگاهی باهم دیدار نیز خواهند داشت.

نکته جالب در مورد گولسیانی این است که او با 66 بازی سومین بازیکن خارجی باسابقه پرسپولیس است و حالا اگر تا پایان فصل در تمامی بازی‌های تیمش حضور یابد و پرسپولیس هم در لیگ نخبگان و جام حذفی پیش برود، شانس رسیدن به رکورد 104 بازی بشار رسن را هم برای خود متصور خواهد بود.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد