گوناگون

واکنش کاپیتان تیم فرانسه به بازی جنجالی با ایران

واکنش کاپیتان تیم فرانسه به بازی جنجالی با ایران

کاپیتان تیم ملی فوتسال فرانسه گفت: مقابل ایران خود واقعی‌مان نبودیم اما آماده تقابل با تایلند هستیم.

به گزارش پارسینه؛ در آخرین مسابقه مرحله گروهی جام جهانی فوتسال، تیم ملی فرانسه عملکردی ضعیف و پرانتقاد مقابل ایران به نمایش گذاشت و در نهایت شکست خورد. این باخت که با هدف اجتناب از تقابل با برزیل و قرار گرفتن در مسیر آسان‌تر به دست آمد، موجی از انتقادات جهانی را متوجه فوتسالیست‌های فرانسه کرد.

کوین رامیرز، کاپیتان تیم ملی فوتسال فرانسه، پس از این دیدار با ابراز ناامیدی از عملکرد تیمش گفت: «می‌دانیم که بهترین بازی‌مان را انجام ندادیم و از اینکه خود واقعی‌مان را نشان ندادیم، ناامید هستیم.» او همچنین تأکید کرد که تیمش بیشتر بر روی مرحله یک هشتم نهایی و جلوگیری از خستگی متمرکز بوده است.

رامیرز با اشاره به دیدار آینده مقابل تیم ملی تایلند در مرحله حذفی اظهار داشت: «تایلند تیم بسیار خوبی است و ما برای این مسابقه آماده خواهیم شد. ۵ روز فرصت داریم و این زمان کافی است تا خودمان را به سطحی که نیاز داریم برسانیم. ما به دنبال پیشرفت و رساندن فرانسه به مراحل بالاتر هستیم.»

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد