گوناگون

گندوز بالاخره از پرسپولیس می‌رود!

گندوز بالاخره از پرسپولیس می‌رود!

بهروز سلطانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌و گو با ایسنا، در خصوص عملکرد پرسپولیس در برابر شمس‌آذر اظهار کرد: پرسپولیس برخلاف خط دفاع ملی‌پوشش، در خط حمله ضعف دارد.

به گزارش پارسینه به نقل از همشهری آنلاین تیم فوتبال پرسپولیس شنبه ۵ آبان در هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه شهر قدس به مصاف شمس آذر رفت و توانست با نتیجه ۲ بر صفر تیم قزوینی را شکست دهد. گل‌های این بازی را علی علیپور و وحید امیری به ثمر رساندند.

بهروز سلطانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌و گو با ایسنا، در خصوص عملکرد پرسپولیس در برابر شمس‌آذر اظهار کرد: پرسپولیس برخلاف خط دفاع ملی‌پوشش، در خط حمله ضعف دارد. درست است که مهاجمان پرسپولیس گلزنی می‌کنند ولی مهاجم شش دانگ نیستند و رضا درویش مدیرعامل باشگاه باید در نیم فصل مهاجم خوب جذب کند.

او ادامه داد: پرسپولیس باید آینده‌نگر باشد تا به درد استقلال دچار نشود. پرسپولیس پیر شده و سن بازیکنانش در حال بالا رفتن است و اگر با همین رویه پیش برود سال بعد مانند استقلال خواهد شد.

سلطانی درباره عملکرد امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان پرسپولیس عنوان کرد: گاریدو نشان داد که به امیدها بها می‌دهد و این موضوع نتیجه خوبی به همراه داشت و حالا باید به فکر تقویت بازیکنان جوان باشد. سرمربی تیم از اسدی هم می‌تواند استفاده کند. برخی از بازیکنان امید پرسپولیس از نظر مادی ضعیف هستند و تعدادی از آنها با موتور، اتوبوس یا پیاده به تمرینات می‌روند. اگر باشگاه ۲ تا ۵ درصد قرارداد بازیکنان را به بازیکنان امید پرداخت کند، شاهد حضور بازیکنان خوب در تیم بزرگسالان خواهیم بود و در ادامه راه باشگاه می‌تواند بازیکنان جوان را به تیم‌های دیگر بدهد.

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس در ادامه گفت: اگر گندوز از تیم برود باشگاه باید زمان زیادی را صرف پیدا کردن دروازه‌بان خوبی مثل او کند. درست است که دروازه‌بانان خوبی روی نیمکت پرسپولیس حضور دارند ولی باید ۵ دروازه‌بان مثل امیررضا رفیعی در تیم بزرگسالان باشد. باشگاه باید آینده‌نگر باشد و در کنار گندوز و مربی دروازه‌بان‌ها چند مربی و دروازه‌بان قرار دهد تا به معلومات آنها اضافه شود و بتوانند به تیم بزرگسان و امیدها کمک کنند.

سلطانی درباره گل نزدن مهاجمان پرسپولیس در لیگ نخبگان هم گفت: پرسپولیس برای حضور در لیگ نخبگان باید بازیکنان نخبه داشته باشد. پیش از دیدار پرسپولیس برابر الاهلی در مصاحبه‌ای اعلام کردم که مقابل الاهلی ۴ تا ۵ گل می‌خوریم اما با عملکرد خوب بازیکنان در اولین دیدار اینطور نشد. پرسپولیس باید از الان برای لیگ نخبگان سال بعد برنامه ریزی کند. پرسپولیس تیم‌های ایرانی را راحت شکست می‌دهد و باید به فکر آسیا باشد.

او تاکید کرد: تیم‌های عربی در اندازه‌ای نیستند که پرسپولیس را ببرند و از نظر من پرسپولیس، تیم ملی است و می‌تواند تیم ملی قطر را هم شکست دهد. یک مشکل دیگر که در پرسپولیس وجود دارد این است که ایکس و ایگرگ می‌خواهند خودشان گل بزنند و گذشت ندارند. در دیدار رئال مادرید و دورتموند به حدی تعداد پاس‌ها زیاد بود که گزارشگر در چند صحنه جا ماند. پرسپولیس هم باید به همین شکل به کار خود ادامه دهد و بازیکنان باید گذشت داشته باشند. پرسپولیس اگر به فکر فردای خود باشد هر سال می تواند قهرمان آسیا شود.

 

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد