گوناگون

پنجعلي:جام حذفي براي پرسپوليس است

پارسینه: پيشکسوت پرسپوليس گفت: پرسپوليس شرايط خوبي دارد و اعتقاد دارم جام حذفي براي اين تيم است.

محمد پنجعلي در مورد تساوي 2 بر 2 پرسپوليس مقابل مس کرمان گفت: پرسپوليس بازي خوبي انجام داد اما متاسفانه بد موقعي دروازه تيم باز شد. در فوتبال از اين اتفاقات مي افتد و يکي از جاذبه هاي اين ورزش همين نتايج است.

وي در مورد اينکه رويانيان اعلام کرده بازيکنان را جريمه خواهد کرد، عنوان کرد: به آقاي رويانيان زنگ زدم و درخواست کردم اين کار را انجام ندهد. اعتقاد دارم جام حذفي براي پرسپوليس است و بازيکنان به مقام قهرماني اين مسابقات مي رسند. از رويانيان خواهش کردم از تيم حمايت کند و به بازيکنان دلگرمي بدهد. جام حذفي خيلي مهم است و پرسپوليس مي تواند در اين رقابت ها به موفقيت برسد و سهميه ليگ قهرمان آسيا را کسب کند. به نظر من پرسپوليس هنوز در حال تاوان پس دادن نيم فصل اول و عملکرد مانوئل ژوزه است.

پيشکسوت پرسپوليس در مورد اينکه به نظر مي رسد بازيکنان ليگ را رها کردند و در ديدار با راه آهن موقعيت هاي زيادي را از دست دادند، عنوان کرد: از نتيجه نگرفتن اولين کسي که ضرر مي کند خود بازيکنان هستند. آن ها هيچ وقت چنين کاري نمي کنند. در فوتبال گاهي اين اتفاقات مي افتد و توپ هاي شما به گل نمي رود. اين ها همه طبيعي است. بازيکنان هميشه تلاش مي کنند تا موفق شوند و دل هواداران را شاد کنند.

وي در مورد تغييرات پرسپوليس از زمان حضور ژوزه عنوان کرد: اين تغييرات کاملا مشهود است پرسپوليس اين روزها عملکرد خوبي دارد. به نظر من حق تيم حضور در اين جايگاه نيست. در خيلي از بازي ها به خاطر اشتباهات داوري بسيار ضرر کرديم. به نظر من لياقت تيم خيلي بيشتر از اين هاست و اگر برخي اتفاقات نبود جايگاه پرسپوليس اکنون خيلي بالاتر بود.

پنجعلي در مورد بحث هايي که اين روز ها در مورد 16 تيمي شدن ليگ مطرح مي شود گفت: اعتقاد دارم مشکل فوتبال ما اين موضوع نيست. ساختار حاکم در فوتبال ايراد دارد. فوتبال ما در سطح دنيا جزو کشورهايي است که استعداد هاي زيادي در آن حضور دارند. بايد زمينه رشد را فراهم کرد نه اين که استعداد کشي کنيم.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد