گوناگون

محصول جدید ایران خودرو +عکس

پارسینه: پی. یو. وان محصول جدید ایران خودرو تبریز با حضور معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت رونمایی شد.

به گزارش پارسینه، پی. یو. وان محصول جدید ایران خودرو تبریز با حضور معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت رونمایی شد.این خودرو وانت بار كه با پلت فرم پژو ۴۰۵ طراحی شده دارای موتور ۱۷۰۰ سی سی، ترمزهای ای بی اس بوده و دوگانه سوز بودن، داشتن كیسه های هوا و همچنین جای گیری مخزن سوخت زیر اتاق از مشخصات این محصول جدید ایران خودرو است.


محسن صالحی‌نیا معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت در آیین رونمایی از این محصول اعلام كرد: تا آخر سال شاهد قرارگرفتن این محصول در خط تولید شركت ایران خودرو تبریز خواهیم بود.مدیرعامل ایران خودرو تبریز هم با اعلام اینكه این خودرو در ۱۸ ماه و با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار طراحی و ساخته شده، پیش بینی كرد: قیمت خودرو پی. یو. وان با توجه به حجم سرمایه گذاری كمتر از ۲۰۰ میلیون ریال باشد.غلامرضا صادقیان گفت: شركت ایران خودرو تبریز در سال آینده ۳۰ هزار دستگاه از این خودرو را به صورت انبوه به بازار عرضه خواهد كرد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    این همه طرح جدید هست چرا از پژو 40سال پیش نمیکشن بیرون

  • ناشناس

    وانت پرايد ،وانت سمند ،وانت ال نود و هم اكنون وانت پژو اين است افتخار ايران!!!!!!!!!

  • ناشناس

    یعنی ایران خودرو از پورشه هم یک وانت میزنه

  • ناشناس

    مسخره

  • ناشناس

    خدا قوت و خسته نباشین به مهندسین و مدیران ایران خودرو. لطفا تقاضا دارم کلاس های آموزشی برای مدیران شرکت های بزرگ خودروسازی دنیا برگزار کنن!

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد