گوناگون

افزایش مبتلایان به کرونا در ایران به ۲ هزار و ۳۳۶ نفر/ ۴۳۵ نفر بهبود یافتند

افزایش مبتلایان به کرونا در ایران به ۲ هزار و ۳۳۶ نفر/ ۴۳۵ نفر بهبود یافتند

پارسینه: معاون بهداشت وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون مجموع ابتلای قطعی به ویروس کرونا به ۲ هزار و ۳۳۶ نفر و فوتی قطعی به ۷۷ نفر رسیده است و ۴۳۵ نفر در مجموع بهبود یافته‌اند.

به گزارش پارسینه، علی رضا رییسی روز سه شنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور بیان کرد: در ۲۴ ساعت اخیر تعداد مبتلایان جدید به ویروس کرونا در کشور ۸۳۵ نفر هستند که ۱۱ نفر از این افراد فوت کرده‌اند.

وی ادامه داد: استان گیلان، قم و تهران در صدر درگیری با ویروس کرونا هستند. هرچند روند بیماری در قم ثابت شده، اما موارد ابتلا در این سه استان بیشتر است.

رییسی گفت: از ابتدا تاکنون بیش از ۸ هزار و ۵۳۲ نفر به علت مشکوک بودن به ابتلا به این ویروس بستری شدند که برای ۵ هزار و ۷۳۷ نفر تست انجام شده و ۲ هزار و ۳۳۶ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

تاکنون ۹۱ هزار و ۳۱۸ نفر در دنیا به ویروس کرونا مبتلا شده اند، از این تعداد سه هزار و ۱۳۱ نفر جان خود را به علت بیماری کووید ۱۹ از دست داده اند و ۴۸ هزار و ۲۹۱ نفر بهبود یافته اند.

ارسال نظر

  • شیرین صفوی

    در قم ثابت شده چون تشریف آوردن ناقلین به تهران و گیلان !!!!

  • شهریار

    اینم نتیجه دوستی با چین، اول که صنعت و تولید مملکت رو به فرطه نابودی کشیدن..حالا هم دارن با ویروسی که به خاطر سبک زندگی غلط بوجود آوردن به جان مردم ایران حمله می کنن... از کمونیست های جاهل بیشتر از این هم انتظار نمیره،... فقط اون دولتمردی که به این کمونیست های جاهل اعتماد میکنه و ملت خودش رو می فروشه به اینها تا کیسه خودش رو پر کنه قطعاً بدتر از اینهاست... والسلام...

  • شیوا

    وقتی دروغ در ایران نهادینه شده چرا مردم باید این امار مبتلایان به ویروس کرونا و کشته شدکان ان و... و آمار شرکت مردم در انتخابات و هزاران مورد دیگر را قبول کنند؟؟؟؟!!!!

  • ناشناس

    ویروس بگیر حتی تا چین

  • ابزاهیمی

    سلام، بیایین دعای آیةالکرسی بخوانیم به نیت سلامتی جامعه پرستاران زحمتکش و بیماران کرونایی...

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد