گوناگون

زن و شوهر مسافركش در دام پلیس

پارسینه: سرهنگ کاهه، صبح امروز از دستگيري يک زوج زورگير مسافربرنما در خيابان اسدآبادي خبر داد.

سرهنگ يحيي کاهه، رييس کلانتري 125 يوسف آباد،از دستگيري يک زوج زورگير مسافربرنما در خيابان اسدآبادي، خبر داد و گفت:" اين سارقان نيم ساعت پس از زورگيري از يک شهروند شناسايي و بازداشت شدند.

اين مقام انتظامي گفت:" شب گذشته يکي از تيم هاي گشت انتظامي اين کلانتري در حال گشتزني در خيابان مذکور بود که متوجه شدند يکي از شهروندان سراسيمه در خيابان به اطراف مي دود و خواستار امداد و کمک است، که بلافاصله با ديدن ماموران به آنها مراجعه کرده و اعلام کرد که چند لحظه پيش سرنشينان يک خودروي شخصي که زن و شوهر بودند، با تهديد سلاح سرد از وي زورگيري کرده و اموال وي را که شامل لب تاب، تلفن همراه، وجه نقد و مدارک شخصي بوده است را به سرقت برده اند.



وي افزود:" با توجه به موقعيت و احتمال اين که سرنشينان خودروي مذکور هنوز از محدوده مذکور خارج نشده اند بلافاصله اين تيم انتظامي موضوع را با اپراتور کلانتري در ميان گذاشته و با هماهنگي هاي انجام شده تيم هاي گشت انتظامي که در محل حضور داشتند، اقدام به گشتزني در محدوده مذکور کرده و با توجه به اعلام مشخصات خودروي سارقان تيم هاي عملياتي در پي دستگيري متهمان بر آمدند.
سرهنگ کاهه عنوان داشت:" نيم ساعت بعد يکي از تيم هاي گشت انتظامي خودروي مذکور را در تقاطع کردستان و يوسف آباد مشاهده کرده و با هماهنگي هاي انجام شده با ديگر تيم هاي انتظامي موفق شدند خودرو را تعقيب و در فرصتي مناسب آن را متوقف کنند که در نتيجه آن هر دو سارق زورگير که سعي داشتند با پاي پياده از محل بگريزند بازداشت و با هماهنگي هاي انجام شده به کلانتري منتقل شدند.



کلانتر 125 بيان داشت:" هر دو متهم که "مريلا" و "صابر" نام داشتند در کلانتري تحت بازجويي هاي انجام شده به جرم خود مبني بر سرقت و زورگيري تحت پوشش مسافربرنما اعتراف کرده و با توجه به بررسي سوابق آنها مشخص شد که تا کنون چهار فقره سرقت به اين روش در محدوده هاي مختلف شهر تهران داشته اند که بنابراين هر دو به همراه شاکي به پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شدند تا در اين خصوص تحقيقات تکميلي انجام شود.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد