گوناگون

خاطره وزیر ارشاد از دوره نمایندگی روحانی

پارسینه: در حالی که همه معاونان وزیر ارشاد ـ به جز معاون پارلمانی که در جلسه رای اعتماد به کابینه حضور داشت ـ امروز در دیدار خداحافظی حسینی بودند و جداگانه از او تقدیر کردند، محمدزاده معاون مطبوعاتی به این جلسه نیامده بود.

مراسم خداحافظی سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با کارکنان این وزارتخانه که امروز دوشنبه 21 مرداد در سالن سینمایی وزارت ارشاد برگزار شد، با حاشیه هایی همراه بود.

* وزیر ارشاد که در برخی جلسات عمومی دوره 4 ساله مسئولیت گاه با تاخیر حضور می یافت، در دیدار خداحافظی با همکارانش از همان دقایق اول برنامه حضور یافته بود. در این برنامه و پس از اجرای تواشیح، یک کلیپ 30 دقیقه ای از حدود 1460 روز فعالیت حسینی در وزارت ارشاد به نمایش درآمد که در آن عملکرد معاونت ها و دستگاه های مختلف زیرمجموعه وزیر ارشاد تشریح شده بود.

* حسینی در سخنان خود به آیاتی از قرآن کریم اشاره کرد که قاری در ابتدا تلاوت کرد و در ادامه با نقل خاطره ای گفت: در مجلس پنجم که بودیم در آخرین جلسه کمیسیون فرهنگی که ریاست آن هم با دکتر روحانی بود، آقای علوی که الان به عنوان وزیر اطلاعات به مجلس معرفی شده است، سوره «الرحمن» را برای تلاوت انتخاب کرد. جا داشت امروز هم که ما داریم می رویم، سوره «الرحمن» در می خواندند!

* وزیر ارشاد آخرین سخنرانی خود را در جمع کارکنان این وزارتخانه که 25 دقیقه به طول انجامید، با ...

منبع : روزنامه جوان

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد