گوناگون

طالبان متهم به سوء استفاده جنسی از پسران جوان

پارسینه: سوء استفاده جنسی طالبان از پسران جوان در بسیاری از بخش های پاکستان و افغانستان شایع است.

به گزارش خبرگزاری صدای افغان ( آوا)، "آسیای میانه آنلاین" از طریق مصاحبه با یک سیتزه جوی سابق آگاهی یافته است که سوء استفاده جنسی طالبان از پسران جوان در بسیاری از بخش های پاکستان و افغانستان شایع است.

عقیل یوسف زی؛ نویسنده و تحلیلگر در پیشاور در اوایل ماه آگست در این مصاحبه گفت:" من شخصا زمانی که گفته می شد طالبان پسران جوان را به منظور سوء استفاده جنسی از مکاتب شان ربوده اند ، گزارشی را تهیه کرده ام .

وی خاطر نشان کرد که او گزارش ها پیرامون سوءاستفاده جنسی شبه نظامیان از پسران جوان دردر افغانستان و پاکستان را تایید می کند .

یوسف زی نویسنده و تحلیلگر افزود ، ستیزه جویان به طور مرتب به مکاتب شهر های مرزی در خیبرپختونخوا مراجعه کرده تا پسران نوجوان و خوش چهره را انتخاب کنند.
بر این اساس ، مسئول معارف منطقه این موضوع را به دولت محلی بین سالهای ۲۰۰۲ و ۲۰۰۷ گزارش داده است . ولی ظاهرا این مشکل هنوز ادامه دارد.
رازی به دلیل ترس ادامه می یابد
یک قوماندان سابق شبه نظامیان که اکنون در پاکستان میوه فروش است سوء استفاده از پسران جوان را تایید کرد ، اما به آسیای میانه آنلاین گفت ، که اکثر موارد به دلیل "تابوهای فرهنگی " گزارش نشده است.

این قوماندان سابق که خود را مهمند معرفی کرد علاوه کرد ، قربانی ، به دلیل ترس اجتماعی این موضوع را مخفی نگه می دارد چرا که در جامعه ما یک پسر قربانی همیشه به این عمل متهم می شود.

این مهم نیست که آیا او مجبور به این کار شده است یا خود موافق آن بوده است. هنگامی که او قربانی شد سپس در برابر باجگیری و سوء استفاده از سوی دیگران از جمله قوماندانان و هم قطاران برای لذت شان آسیب پذیر می شود.

وی افزود بعضی از قوماندان ها که اقدام به سوءاستفاده از پسران جوان میکنند اغلب این موضوع را با افتخار با دیگران در میان گذاشته هم قطاران و همکاران شان را نیز تشویق به سوء استفاده از قربانی می کنند

وی گفت ، که رهبر ارشد طالبان هیچ کاری را برای توقف سوء استفاده از پسران جوان انجام نداده است. آنها ( فرمانده های ارشد) درک کرده اند که شبه نظامیان زندگی دشواری را دور از خانه و خانواده می گذرانند. در صورت گزارش کردن فقط این موضوع با مجازات فرد متهم حل می شود.

ارسال نظر

  • meysam

    بعد اینها داعیه اسلام رو هم دارن!

  • مهدی

    ازدواج موقت که دستور خدای متعال در قران است حرام می شود و لواط و نکاح جهادی ازاد . اینها با احکام دین خدا بازی می کنند . لعنت الله علیهم اجمین

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد