گوناگون

روزی که احمدی نژاد از حاکمیت اخراج شد

یکی از یاران نزدیک رئیس جمهور پیشین ایران در صفحه شخصی خود به ماجرای استیضاح شیخ الاسلام اشاره و آن را پروژه عده‌ای برای خارج کردن احمدی نژاد از حاکمیت دانست.

عبدالرضا داوری، از نزدیکان محمود احمدی نژاد در صفحه فیس بوک خود نوشت:

15 بهمن 91 روزی عادی نبود. پروژه اخراج دکتر احمدی نژاد از حاکمیت پس از حدود دوسال ، در این روز به ثمر نشست. از 15 بهمن 91 تا 11 مرداد 92 احمدی نژاد عملا از ریاست جمهوری خلع شد. اقدامات احمدی نژاد خلاف شرع و اخلاق و قانون معرفی شد و در هیچ یک از سفرهای خارجیش پس از 15 بهمن 91 - به جز معدودی از معاونانش ، نماینده هیچ نهاد و شخصیتی به بدرقه و استقبالش نرفت.

احمدی نژاد ساختار حقیقی قدرت و مناسبات و تعاملات نهادینه شده در آن را که محصول 24 سال تدبیر و اعتدال مصلحت شناسان حاکم بود را ناعادلانه و غیرمردمی تشخیص داد و برآن شورید تا ساختاری عادلانه تر و مردمی تر ظهور کند که البته هزینه این اراده اش را با کارت قرمز پرداخت کردند. از 15 بهمن 1391 ، احمدی نژاد و احمدی نژادی ها دیگر جایی در حاکمیت نخواهند داشت. اراده آنان دیگر معطوف به قدرت نیست که اگر هم باشد ، با کارت قرمزی که در جیب دارند از دور برگشت به طور دائمی محروم شده اند . احمدی نژادی ها از حوزه قدرت به حوزه اجتماعی بازگشته اند و در انتظار بهارند.


ارسال نظر

  • ناشناس

    خسارت برخی اقدامات ایشان مردم پرداخت کردند و ایشان به هیچ وجه پاسخ گوی اقدامات خود و گروه همکارانشان نیستند.

  • بستان ابادي

    از بس كله شق بود.

  • علی

    من فعال اقتصادی نیستم اما دوست دارم یه اقتصاددانی این دوره رو مرور کنه (15 بهمن تا 31 مرداد)و توضیح بده که چه اتفاقات اقتصادب در کشور افتاد وچه عواقبی برای قشر ضعیف جامعه ایجادکرد.

  • ناشناس

    درود بر احمدی نژاد

  • ناشناس

    حوزه قدرت یا حوزه خدمت ؟!

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد