گوناگون

جهانگیری: دولت راه را بر هر رخنه تروریستی و افراطی خواهد بست

پارسینه: معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی ضمن تسلیت به خانواده ها و بازماندگان شهیدان عزیز حادثه تلخ و تکان دهنده حمله تروریستی، گفت: مردم و نظام ما در برابر این دست از تلاش های مذبوحانه تروریستی یکپارچه و متحد در کنار هم ایستاده و خواهند ایستاد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن كامل پيام دكتر اسحاق جهانگيري به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

حادثه تلخ و تكان دهنده حمله تروريستي به حرم مطهر امام خميني(ره) و مجلس شوراي اسلامي و شهادت مظلومانه جمعي از هموطنان عزيز و مجروح شدن گروهي ديگر از شهروندان بيگناهمان عزم و اراده ملت و دولت جمهوري اسلامي ايران را در مبارزه با تروريسم راسخ تر مي كند.

مردم و نظام ما همانطوري كه با برگزاري انتخاباتي پرشكوه و آرام قدرت مردمسالاري و اقتدار ايران را در منطقه و جهان به نمايش گذاشتند در برابر اين دست از تلاش هاي مذبوحانه تروريستي يكپارچه و متحد در كنار هم ايستاده و خواهند ايستاد.

دولت با تاكيد بر پيشبرد امنيت پايدار و توسعه همبستگي و تفاهم ملي و به اتكاء اقتدار و توانمندي امنيتي و سياسي راه را بر هرگونه رخنه تروريستي و افراطي خواهد بست و سياست مدبرانه دوري از هرگونه تنش منطقه اي و جهاني و پيشبرد برنامه مبارزه ريشه اي با خشونت، افراطي گري و تروريسم سازمان يافته را پيش خواهد برد و عزم دولت و اراده ملت بزرگ ايران بسيار بزرگتر از خشونت متهجران افراطي و درمانده است.

به خانواده ها و بازماندگان شهيدان عزيز اين حادثه ناگوار تسليت مي گويم و بهبود و سلامت هرچه زودتر مجروحان و آسيب ديدگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم و از تلاش هاي ارزنده همه نيروهاي امنيتي و نظامي و انتظامي صميمانه تشكر مي كنم.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد