گوناگون

روزنامه رسالت: شان استون امروز پرچم اسلام در سرزمین کفر است

پارسینه: امروز شان علی استون، پرچم اسلام است که در سرزمین کفر برافراشته شده و زنگ خطر را برای بانیان پروژه اسلام هراسی به صدا در آورده است.

روزنامه رسالت در یادداشتی با عنوان «نفوذ اسلام و تشیع در هالیوود» نوشت:


* چندی پیش شان استون فرزند الیور استون بازیگر و فیلمساز مشهور آمریکایی که به بهانه‌ جشنواره فیلم فجر به ایران سفر کرده بود، مسلمان شد و مذهب شیعه را برای خود برگزید. آنچه که قابل توجه به نظر می‌رسد این است که شان استون با انجام تحقیقات و مطالعه قرآن به اسلام گرویده است.

* نام علی را نیز متاثر از شخصیت الهی حضرت امام علی (ع) برای خود برگزیده است.

* نکته جالب این است که در چنین فضایی[فضای فاسد هالیوود] یکی از بازیگران این عرصه فسادآلود، در کشور ایران که امروزه کانون بیداری اسلامی و به شدت آماج تهاجم فرهنگی و رسانه‌ای منحط غربی است، رو به اسلام آورده و شیعه می‌شود! شاید بتوان پیام این اتفاق را گسترش فرهنگ اسلامی در سراسر جهان و نفوذ آن، حتی در فضای آلوده سینمای هالیوود و غرب دانست.

*امروز شان علی استون، پرچم اسلام است که در سرزمین کفر برافراشته شده و زنگ خطر را برای بانیان پروژه اسلام هراسی به صدا در آورده است.

ارسال نظر

  • ناشناس

    تعدادی از این جریده پر تیراژ و کثیر خواننده خودرا هم بدهید ببرد آنجا توزیع کند چون اصلا در آمریکا پیدا نمیشود !!!

  • ناشناس

    اگرامکان دارد از این روزنامه بپرسید این شان استون تاحالادرچه فیلمهایی بازی کرده؟
    تاجایی که دراخبارآمده ایشان مستندسازند وهیچ ارتباط کاری هم باپدرمشهورش ندارد.
    نکند دستی دستی سرنوشت ادواردو رابرسراین بی نوابیاورتد.

  • ابراهیم رحیمیان

    آقایان همیشه تند روی می کنند . فردا که در امریکا علی آقا استون یک حرفی زد که به قبای آقایان برخورد ، انوقت باید منتظر شد و دید که در مورد جنس پارچه و میله این پرچم چه حرفها که زده نخواهد شد !

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد