گوناگون

رونالدو: به دنبال رکوردشکنی نیستم، می‌خواهم قهرمان شوم

پارسینه: ستاره پرتغالی رئال‌مادرید اعلام کرد که هدفش رکوردشکنی نیست و بر روی قهرمانی با تیمش تمرکز کرده است.

کریستیانو رونالدو تعداد گل‌هایش در لیگ قهرمانان اروپا را با گلزنی مقابل کپنهاگن به 60 گل افزایش داد تا رئال مادرید با 16 امتیاز و صدرنشینی در گروه B به دور بعد برسد. رونالدو اولین بازیکنی است که در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا موفق شده است در مرحله گروهی 9 گل بزند. وی تنها 5 گل با رکورد 65 گل مسی و ۱۱ گل با رکورد رائول در این مسابقات فاصله دارد.

وی اظهار داشت: بسیار عالی بازی کردیم و به هدفمان که پیروزی در میدانی سخت بود، رسیدیم. همچنین رکورد لیگ قهرمانان را شکستیم و خوشحالم. یک قدم دیگر برداشتیم. تیم اعتماد به نفس خوبی دارد و فوتبال جذابی را به نمایش می‌گذارد.

رونالدو ادامه داد: از 9 گلی که زدم بسیار خوشحالم اما تمام کاری که کردم کمک به تیم با گلزنی بود. مثل همیشه می‌خواستم گل بزنم اما به خصوص در این دیدار دوست داشتم گل بزنم تا رکورد بزنم. اما نگران رکوردها نیستم؛ بیشتر به قهرمان شدن فکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: پس از مدت طولانی دور بودن از مسابقات کمی زمان می‌برد تا بهترین عملکردم را نشان دهم. در آمادگی کامل به سر نمی‌برم اما به تیم کمک کردم و بسیار خوشحالم. در ضربه پنالتی بی‌دقتی و اشتباه کردم. این بخشی از فوتبال است اما بسیار جدی است.

ستاره پرتغالی رئال مادرید اضافه کرد: زمین بسیار بد بود، مزرعه‌ سیب‌زمینی بود اما بازیکنان به اندازه کافی توانایی داشتند تا این مسئله روی آنها اثر نگذارد. تمام تیم‌ها در این مسابقات خوب بودند و هیچ تیمی را برتر از دیگری نمی‌دانم.

وی گفت: احساس می‌کنم برای تیم مفید بوده‌ام. حس می‌کنم فوتبالم روان‌تر می‌شود. می‌خواهد از فوتبالم همچنان لذت ببرند.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد