گوناگون

اعتراض دوباره دایی نسبت به نحوه قضاوت داور در بازی با سپاهان

پارسینه: دایی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره داوری گفت: به نظر من گلی که سپاهان به ثمر رساند، روی اشتباه داور به ثمر رسید چون در آن صحنه روی فرزاد آشوبی خطا کردند، ولی داور آن را اعلام نکرد و همین توپ در سمت دیگر وارد دروازه ما شد. ضمن اینکه فکر می‌کنم در صحنه‌ای که فرشید کریمی به نظر می‌رسید توپ را بیرون محوطه جریمه گرفته است، داور اشتباه کرد چون من هم احساس کردم که او توپ را خارج از محوطه گرفته است.

علی دایی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر سپاهان گفت: بازی قشنگی بود ما فقط در 10 دقیقه اول خوب نبودیم و در 80 دقیقه بعدی خیلی خوب بازی کردیم ولی در نهایت فوتبال همین است و اگر گل نزنی گل می‌خوری. فقط همین را می‌توانم بگویم که ماها فوتبال را از این بهتر نمی‌توانیم بازی کنیم اما نمی‌دانم مشکل چیست که بازیکنانم از 6 قدمی توپ‌شان را گل نمی‌کنند.
بازیکنان من خوب بازی می‌کنند، خوب می‌دوند و از جان و دل کار می‌کنند. بنابراین می‌توانم ادعا کنم که ما خوب عمل می‌کنیم ولی نقطه ضعف بزرگ ما گل نزدن است. اکنون چند بازی است که نمی‌توانیم گل بزنیم.

دایی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره داوری گفت: به نظر من گلی که سپاهان به ثمر رساند، روی اشتباه داور به ثمر رسید چون در آن صحنه روی فرزاد آشوبی خطا کردند، ولی داور آن را اعلام نکرد و همین توپ در سمت دیگر وارد دروازه ما شد. ضمن اینکه فکر می‌کنم در صحنه‌ای که فرشید کریمی به نظر می‌رسید توپ را بیرون محوطه جریمه گرفته است، داور اشتباه کرد چون من هم احساس کردم که او توپ را خارج از محوطه گرفته است.

در مجموع باید بگویم که نمی‌توانیم بیش از این راجع به داوری صحبت کنیم. چون نمی‌توانیم بیش از اندازه خودمان را خسته کنیم. نمی‌شود که همه تقصیرها را به گردن داوران بیندازیم. ما باید تلاش کنیم که توپ‌هایمان را از 6 قدم یا در تک به تک‌ها گل کنیم. ضعف ما گلزنی است که باید برطرف شود.

دایی در ادامه و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا با وجود بازیکنی مثل عباسفرد ارسال‌های کمی به روی دروازه سپاهان انجام شد گفت: متاسفانه به جز عباسفرد مهاجم قدبلند دیگری نداریم. او هم پس از مصدومیتی که در نیم فصل گریبانش را گرفت هنوز به شرایط آرمانی نرسیده است.
از یک مهاجم انتظار می‌رود که در دیداری که بر حریف تسلط داریم حداقل چهار - پنج شوت و ضربه سر به سمت دروازه حریف بزند اما علیرضا در این زمینه موفق نبود که به دلیل همان دور بودن از شرایط آرمانی است. ما حتی در نیم فصل دوم کاسترو را به تیم اضافه کردیم که مشکل گلزنی‌مان حل شود اما متاسفانه او هم مصدوم شد.

تیم فوتبال راه آهن در دیدار خانگی معوقه هفته‌ی بیستم با یک گل بازی را به سپاهان واگذار کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد