گوناگون

آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۲

پارسینه: داوطلبانی که در آزمون ورودی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 92 ثبت‌نام کردند اعم از افرادی که در جلسه آزمون حاضر یا غائب بودند و نیز داوطلبانی که ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند...

حسین توکلی مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبانی که در آزمون ورودی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 92 ثبت‌نام کردند اعم از افرادی که در جلسه آزمون حاضر یا غائب بودند و نیز داوطلبانی که ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند بر اساس اطلاعیه تکمیل ظرفیت برای بهمن سال 92 که در روز چهارشنبه 4 دی‌ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت، در برخی از رشته‌های مؤسسات آموزش عالی بر اساس نمره آزمون از بین شرکت‌کنندگان در آزمون و برخی کد رشته‌های مؤسسات غیرانتفاعی و غیر دولتی که پذیرش آنها منحصراً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل مقطع کاردانی) صورت می‌گیرد، ثبت‌نام و انتخاب رشته کنند.

وی افزود: تمام متقاضیان می‌توانند بر اساس شرایط و ضوابط در اطلاعیه منتشر شده از امروز یکشنبه 8 دی ماه سال 92 تا پنج شنبه 12 دی ماه به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی الکترونیکی www.sanjesh.org مراجعه کرده و پس از پرداخت وجه ثبت‌نام نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

به گفته توکلی، هر داوطلب مجاز به انتخاب 20 کدرشته تحصیلی است.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: داوطلبان باید توجه کنند که در برخی کد رشته‌های امتحانی آ زمون کاردانی به کارشناسی در این مرحله پذیرش صورت نمی‌گیرد بنابراین باید پس از کسب اطلاع از طریق اطلاعیه‌ای که چهارشنبه 4 دی ماه منتشر شده و همچنین دفترچه راهنما که پنج‌شنبه 5 دی‌ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است، نسبت به خرید کارت اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد