گوناگون

جنايت زنانه با چوبه دار گره خورد

پارسینه: زني که با همدستي پسر نوجوانش و با انگيزه سرقت زن همسايه را به قتل رسانده بود ، پس از محاکمه در دادگاه کيفري به قصاص محکوم شد.

ساعت 13 ظهر 16 بهمن سال 90، زن ميانسالي همراه 2 نوه‌اش زنگ خانه‌اي را در خيابان امارت شهر قدس به صدا درآورد. زن ميانسال وقتي ديد از دخترش خبري نشد، با کليد يدکي وارد خانه شد، اما جسد او را در اتاق نشيمن ديد. کارآگاهان سپس همسايه اين زن را دستگير کردند که او در بازجويي‌ها به قتل اعتراف کرد.

زن جنايتکار در جريان محاکمه با قبول اتهامش گفت : مقتول صندوق خانگي راه‌اندازي کرده بود و من از بستگانم پول گرفته و به او داده بودم. همسرم از اين موضوع بي اطلاع بود. وقتي قرعه‌کشي به نام من درآمد از طاهره خواستم پول را بدهد تا بدهي ام را بپردازم اما او پول را يکجا نداد. سر اين موضوع با هم اختلاف پيدا کرديم. روز حادثه هم همراه پسرم به خانه او رفته و پس از قتل طلاهايش را سرقت کرديم.

قضات دادگاه سپس با توجه به سن محمد-متهم ديگر پرونده- جلسه دادگاه را غيرعلني برگزار کردند. پس از محاکمه متهمان قضات دادگاه براي صدور حکم وارد شده و زن جنايتکار را به قصاص محکوم کردند.

منبع: مردم سالاری

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد