گوناگون

باور عجیب و باورنکردنی درباره شیرکاکائو در بین آمریکایی‌ها!+ فیلم

باور عجیب و باورنکردنی درباره شیرکاکائو در بین آمریکایی‌ها!+ فیلم

براساس نظرسنجی مرکز نوآوری لبنیات آمریکا، ۷ درصد از بزرگسالان آمریکایی معتقدند که «شیرکاکائو» از گاوهای قهوه‌ای به دست می‌آید.

به گزارش پارسینه؛ براساس نظرسنجی مرکز نوآوری لبنیات آمریکا، ۷ درصد از بزرگسالان آمریکایی معتقدند که «شیرکاکائو» از گاوهای قهوه‌ای به دست می‌آید. هرچند ۷ درصد کوچک به نظر می‌رسد، اما این رقم معادل ۱۸ میلیون نفر است!

در تحقیقی با دانش‌آموزان کلاس‌های چهارم تا ششم در کالیفرنیا، پژوهشگران دریافتند که بیش از نیمی از آنها نمی‌دانستند پیاز نوعی گیاه است، ۴ نفر از هر ۱۰ نفر نمی‌دانستند همبرگر از گوشت گاو تهیه می‌شود و ۳ نفر از هر ۱۰ نفر نمی‌دانستند که پنیر از شیر گرفته می‌شود!

کارشناسان معتقدند که این ناآگاهی ناشی از توسعه سیستم غذای صنعتی است. بیشتر مردم آمریکا هرچه نیاز دارند از فروشگاه‌ها می‌خرند و هرگز یک مزرعه یا دامداری واقعی ندیده‌اند. در سال‌های اخیر برنامه‌هایی برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با کشاورزی و منابع تغذیه آغاز شده است.

به‌طور خلاصه، آمریکایی‌ها با آنچه در فیلم‌هایشان می‌بینید، تفاوت دارند!

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد