گوناگون

فال ابجد امروز جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳

فال ابجد امروز جمعه 2 شهریور ۱۴۰۳

​​فال ابجد روزانه امروز جمعه 2 شهریور ۱۴۰۳ را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

به گزارش پارسینه؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند. فال ابجد امروز جمعه 2 شهریور ۱۴۰۳ را شما عزیزان براساس ماه تولدتان می‌توانید در ادامه مطالعه کنید.

 

 متولدین فروردین

ابجد فال شما: د ب ج

 

تعبیر: انجام کاری که در نظر دارید به خیر و صلاح تان نیست پس از آن صرف نظر کنید. اگر می خواهید به سعادت و خوشبختی برسید نباید نسبت به نصیحت های بزرگترهایتان بی توجه باشید. روزهای خوب در پیش است اندکی صبور باشید. عشق نجات دهنده است. بگذارید عشق وارد خانه تان شود تا در آرامش باشید، در مورد مسئله ای کاری مدتی به راه اشتباه می رفتید و وقت خود را بیهوده تلف کرده اید. اکنون وقت آن رسیده که گذشته را جبران کنید و اشتباها را تکرار نکنید. سفره غم را برچینید.

متولدین اردیبهشت

 

ابجد فال شما: ج آ‌ د

تعبیر: اگر به فردی آسیب و گزندی رسانده اید نباید نسبت به این قضیه بی توجه باشید و باید دلش را به دست بیاورید. خداوند کمک تان می کند تا در جهت درست گام بردارید پس همواره از او پیروی کنید. اگر از نظر مالی در مضیقه هستید باید تلاش تان را بیشتر کنید. برای یک جابجایی به تکاپو خواهید افتاد و دوستانتان به کمکتان خواهند امد. عمر از آنچه که فکر می کنید سریعتر می گذرد. برای پاسخ دادن به درخواستی که از شما شده بهتر است بیش از این دست دست نکنیدف تکلیف را روشن کنید، اوضاع فرقی نخواهد کرد. هدیه ای دریافت خواهید کرد که بسیار خوشحالتان می کند.

متولدین خرداد

 
 
 

ابجد فال شما: ب ج د

تعبیر: اگر بخواهید اسرارتان را برملا کنید زندگی به کامتان تلخ میشود و همه چیزتان را از دست خواهید داد پس سعی کنید زبانتان را نگاه دارید. به زودی وارد راهی می شوید که شما را به سود فراوانی می رساند و زندگی به کامتان می‌شود. سعادتی فراوان در انتظارتان است و ازدواجی عالی پیش رو دارید. شخصی را که دوست دارید به معنای واقعی نگاه کنید و به او بگویید که چقدر دوستش دارید و برایتان عزیز است. در مورد مسئله ای کاری شکیبا باشید، الان زمانی است که آب سربالا می رود، اما بعد از هر سر بالایی سرپایینی است. آب که به سر پایینی بیفتد سرعت می گیرد. سرتان به کار خودتان باشد.

 متولدین تیر

 

ابجد فال شما: ب د ب

تعبیر: مشکلاتی که دارید را نمی‌توانید به تنهایی برطرف کنید پس از اطرافیان تان کمک بطلبید و خودخواه نباشید. شاید مجبور شوید که مقداری از پول هایتان را صرف کاری کنید، نگران نباشید که چندین برابرش را در آینده خواهید گرفت. اگر این روزها آشفته و سردرگم هستید باید به خداوند روی بیاورید. هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد، اما تا اتفاقی نیفتاده شلوغ نکنید، اگر این رفتار ادامه پیدا کند، مردم به عنوان یک فرد دردسر ساز و بی ملاحظه به شما نگاه خواهند کرد. در اموری که پای پول در میان است، محتاط و دور اندیش باشید و بی گدار به آب نزنید. این روزها زمان ریسک کردن نیست.

متولدین مرداد

 

ابجد فال شما: د ب آ

تعبیر: اقبال نیکویی در انتظارتان است و مطمئناً اتفاقات خوبی برایتان رخ می دهد. اگر شخصی سعی می کند با حرفهایش شما را به بیراهه بکشاند باید کاملاً نسبت به او بی تفاوت باشید چرا که فقط به فکر سود و منفعت خودش می باشد. به زودی خانه ای می خرید و یا نقل مکان در پیش خواهید داشت. با شخصی پر مدعا کهفکر می کند در هر زمینه ای حق با اوست، وارد بحث نشوید، کوچک می شوید، از او دوری کنید و به حال خودش بگذاریدش. مراقب تغذیه تان باشید و به سلامتی تان بیشتر اهمیت بدهید. از رفت و آمدهای غیر ضروری اجتناب کنید. در مورد نیت تان بهتر است دنبال دلتان نروید.

 متولدین شهریور

 

ابجد فال شما: ب ب ج

تعبیر: به خاطر حرص و طمع زندگیتان را در خطر قرار ندهید و اگر راه‌های نامناسبی را آغاز کرده اید هم اکنون تغییر مسیر دهید که هنوز دیر نیست. اگر احساس می‌کنید از جانب حسودا ن ممکن است آسیبی به شما برسد سعی کنید از آنها فاصله بگیرید. دلتان شکسته و چشمتان از اشک پر و خالی می شود. صبور باشید، این شب صبح خواهد شد. برای انجام کاری که همیشه دوست داشتید انجام بدهید و یا جایی که دلتان می خواسته بروید، حالا برنامه ریزی کنید. حرفی شنیده اید که متعجبتان کرده، نیت گوینده خیر است، اما طرز بیانش شما را به غلط انداخته.

متولدین مهر

 

ابجد فال شما: ج ا ج

تعبیر: طالعت روشن است. به زودی شخصی به شما پیشنهاد ازدواجی را می دهد بهتر است؛ قبول کنید چون برای تان مبارک دیده شده است شادی بسیار زیادی را در نصیبتان میکند باعث می‌شود،، بتوانید به هدفهای خود برسید و زندگیتان را سر و سامان دهید. شما نزد همه عزیز هستید. در مورد مسئله ای که فکرتان را به خود مشغول کرده، سعی کنید، خواسته هایتان منطقی باشد. شما در کار سرمشق دیگران هستید، اما این روزها دوست ندارید در مورد مسئله ای که فکرتان را مشغول کرده با کسی حرف بزنید. واقع بین باشید و با یک مشاور گفتگو کنید.

 متولدین آبان

 

ابجد فال شما: آ آ ب

تعبیر: طالعت خوب است. خیر و برکت در زندگی شما سرازیر می‌شود شما به مقامات بالا خواهد رسید و شادمانی را در خود به وجود می آورید،، سعی کنید؛ در زندگی دست به کارهای ناصوابی نزنید چون باعث خطرات بسیار زیادی در شما می شود و طالع تان را به رنگ تیره و تار در می آورد. حواستان به اطرافتان باشد شخصی از قول شما حرف هایی زده که اگر همین حالا جلویش را نگیرید فردا پشیمان و متحمل ضرر جبران ناپذیری می شوید. در خوردن و نوشیدن میانه رو باشید، سلامتتان را در درجه اول اهمیت قرار دهید. حضور فردی در زندگی تان پر از نور و برکت است.

متولدین آذر

 

ابجد فال شما: ب ب د

تعبیر: طالع خوب نیست. شخصی می‌خواهد به شما صدمات بسیار زیادی در زندگی وارد کند و شما را به دردسرهای فراوانی بیندازد، بهتر است؛ مراقب باشید و برای خود در زندگی صدقه بدهید تا از چشم زخم مردم در امان بمانید و به سربلندی برسید. برایتان سفری پیش خواهد آمد. شخصی در انتظار خبری از شماست او را بیش از این منتظر نگذارید. از شکست هایی که در گذشته داشته اید عبرت بگیرید و از آن ها مثل چراغی برای رسیدن به هدفتان استفاده کنید. به زودی با شخصی آشنا می شوید که برای پیشرفت کاری شما فرد بسیار مناسبی است.

 متولدین دی

 

ابجد فال شما: آ د ب

تعبیر: طالع خوبی دارید. به لطف خدا زندگیتان رونق بسیاری میگیرد و شادی و خوشبختی در زندگی نصیبتان می‌شود اگر قصد انجام معاملات پولی و مالی را دارید سعی کنید؛ به انجام برسانید که موفقیت بسیار زیادی را در زندگی برایتان به وجود می آورد و شما را به هدف و خواسته های قلبی تان می رساند. مدتی است خواسته ای را در دل می پرورانید ولی زیاد به نتیجه آن مطمئن نیستید زمان نتیجه را مشخص می کند برای رسیدن به آن ناامید نباشید. از شخصی دلخور هستید ارتباطتان را با او قطع نکنید، به خودتان و او فرصت بدهید تا مشکلات به آرامی حل شوند و سوتفاهم ها برطرف شود.

متولدین بهمن

ابجد فال شما: ب آ ج

تعبیر: فالت خوب است. در زندگی تان گشایشی ایجاد می شود که به مقصود خود خواهید رسید و سربلندی و موفقیت را در خود به وجود می آورید،، به زودی صاحب فرزندی خواهید شد که قدمش برای تان مبارک است و موفقیت و سربلندی را در شما به وجود می آورد. از جایی که توقع ندارید خبری خوب دریافت خواهید کرد. برای انجام کاری نیاز به کسب اجازه دارید، از حالا اقدام کنید. شخصی سخت به شما علاقمند است، کمی صبر و حوصله داشته باشید. در مورد مشکلی حقوقی همچنان منطقی و درستکار باقی بمانید، نگران نباشید ضرر نمی کنید.

متولدین اسفند

ابجد فال شما: ج د آ

تعبیر: طالعت خوب است. به زودی زندگی تان سر و سامان خواهد گرفت و شادی و خوشبختی را به دست می آورید ،،اگر گمشده ای دارید به زودی پیدایش می کنید و این باعث خوشحالی بسیار زیادی در شما می شود و شادی فراوانی در زندگی برایتان سرازیر می کند. چیزی که خاطرتان را مکدر کرده سوتفاهمی بیشتر نیست. به جای خود خوری پای صحبت بنشینید، بشنوید و گوش بدهید. در مورد شخصی چشم از خواسته تان بردارید، شما هر کاری که می توانسته اید انجام داده اید حالا وقت آن است که راه خودتان را بروید، اگر قسمت شما باشد خودش به دنبال شما خواهد آمد.

 

منبع: شمانیوز

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار